Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:19:20 GMT

کشف ۱۴ تن محلول ضد عفونی خارج از شبکه توزیع در البرز

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۷۷۵۴

کشف ۱۴ تن محلول ضد عفونی خارج از شبکه توزیع در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادر بیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با فروش و عرضه خارج از شبکه کالا و مواد بهداشتی و پزشکی با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا تیم‌های اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی طی گشت زنی و کنترل‌های نامحسوس از توزیع خارج از شبکه مقادیر زیادی محصولات بهداشتی مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه به ۵ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو کامیون که حامل ژل ضد عفونی کننده بوده و در محدوده کمالشهر کرج در حال تردد بودند مشکوک شده و خودروها را توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در بازرسی از خودروها مقدار ۱۴ تن ژل ضد عفونی کننده که از یک شرکت تولید محصولات بهداشتی بارگیری شده و به خارج از استان در حال حمل بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: این ژل ها قرار بود به صورت خارج از شبکه توزیع به فروش برسد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته این محصولات بهداشتی به زودی در شبکه توزیع قرار گرفته و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی از هموطنان خواست: در صورت مواجهه با موارد مشکوک همچون حمل و فروش محصولات بهداشتی و ضد عفونی به خصوص در شرایطی که مردم نیاز به این کالاها دارند طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند.

کد خبر 4866135

منبع: مهر

کلیدواژه: البرز شهرستان کرج محمد نادر بیگی ویروس کرونا ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران انتخابات 98 شهر تهران محسن حاجی میرزایی قوه قضاییه دستگیری سارق تعطیلی مدارس تعزیرات حکومتی آلودگی هوا نیروی انتظامی محسن هاشمی محصولات بهداشتی خارج از شبکه ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله دارو در زابل

  سردار دوستعلی جلیلیان  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از ۷۲۷ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

 سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دراین خصوص ۲ متهم دستگیر وپرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

  فرمانده انتظامی استان درپایان با بیان اینکه فروش دارو‌های غیر مجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • کشف محموله دارو در زابل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز