Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@04:33:16 GMT

نصب حفاظ فیزیکی در حرم امامزادگان شیراز

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۷۹۱۳

نصب حفاظ فیزیکی در حرم امامزادگان شیراز

صراط:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز،گفت: با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، حفاظ فیزیکی در حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه شیراز نصب و محدودیت زیارتی اعمال شده است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سید میثم حسینی، شنبه در جمع خبرنگاران براعمال محدودیت زیارتی در بقاع متبرکه شهرستان شیراز تاکید و بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، جداسازی ضریح مطهر امامزادگان شیراز از طریق نصب حفاظ فیزیکی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باتوجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از گسترش این بیماری، تمهیداتی در بقاع متبرکه شیراز صورت پذیرفته، گفت: شست و شوی صحن و سرای حرم مطهر امامزادگان و ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی به صورت مستمر و مداوم صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز ادامه داد: از آنجا که ضریح‌های مطهر بقاع متبرکه همواره در تماس مستقیم با دست و صورت زائران قرار می‌گیرد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محدودیت‌هایی برای نحوه زیارت در بقاع متبرکه به منظور جلوگیری از ارتباط مستقیم با ضریح‌های مطهر اعمال شده است.

وی اظهار داشت: در واقع با نصب حفاظ‌های فیزیکی در اطراف ضریح، مانع از تماس مستقیم و ارتباط لمسی زائران با سطوح ضریح‌های مطهر شده‌ایم تا با اعمال محدودیت ضمن فراهم سازی امکان زیارت و عبادت، مردم توصیه‌های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

حسینی با اعلام اینکه برگزاری آیین‌های مذهبی جمعی در بقاع متبرکه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است، افزود: نصب حفاظ فیزیکی و اعمال محدودیت زیارتی هم اکنون در بقاع متبرکه سیدعلاءالدین حسین(ع)،علی بن حمزه(ع)، سیدتاج الدین غریب(ع)، سید محمد(ع) قصردشت، شاهداعی الی الله(ع) و چند بقعه متبرکه دیگر انجام شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بقاع متبرکه حفاظ فیزیکی نصب حفاظ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن