Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:50:37 GMT

عذرخواهی بی‌موقع فدراسیون فوتبال از مشهدی‌ها!

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۱۷۰

رئیس دپارتمان داوران با ارسال نامه‌ای به سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پاسخ اعتراض فرش آرایی‌ها را داد که در آن اشتباه رخ داده منجر به حذف مشهدی‌ها از پلی‌آف لیگ را پذیرفته است.

به گزارش "ورزش سه" هنوز پرونده لیگ برتر فوتسال و حواشی آن در فصل جدید بسته نشده است؛ شاید یکی از مهم‌ترین حواشی رخ داده در این فصل به تقابل فرش آرا و سن ایچ ساوه در دیدار های مرحله نخست پلی آف بازگردد جایی که مشهدی‌ها در بازی برگشت در آستانه صعود به مرحله نیمه نهایی قرار داشتند اما یک تصمیم اشتباه داوری و پذیرش گل ساوجی‌ها پس از پایان زمان قانونی مسابقه، معادلات صعود را به هم ریخت و فرش آرایی‌ها را از گردونه مسابقات حذف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پس از وقوع این ماجرا و صعود سن ایچ به جمع چهار تیم، مسئولان فرش آرا با شکایت به کمیته انضباطی خواستار احقاق حق باشگاه خود شدند و اعلام کردند نه با فضاسازی رسانه‌ای بلکه از مسیر درست و قانونی به دلیل حق تیمشان هستند و خود را در جمع چهار تیم می‌بینند.

 

در حالی‌که مسابقات مرحله نیمه نهایی با پیروزی تیم های گیتی پسند و مس سونگون در دور رفت دنبال شد، حالا نامه‌ای از علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال خطاب به سرپرست دبیرکلی با مضمون جوابیه اعتراض باشگاه فرش آرا منتشر شده است که در آن صراحتا اشتباه رخ داده داوری را مسئولان فدراسیون پذیرفته اند اما با بیان جمله‌ای چون "ناراحتی مدیران فرش آرا محق بود و از سعه صدر آنها تشکر می‌کنیم" اعلام کرده‌اند که شرایط پیش آمده تغییری نخواهد کرد!

 

 

در واقع حکم پذیرش اشتباه داوران در بازی فرش آرا و سن ایچ از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال به مانند نوشدارو پس از مرگ سهراب است؛ به ویژه آن‌که در روزهای اخیر مدیر عامل باشگاه مشهدی هم از سمت خود کناره گیری کرده بود تا احتمال حضور تیمی از مشهدی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال پس از سالهای متمادی حضور موفق به حوالی صفر درصد نزدیک شود.

 

 

(عکاس: علی شیخ زاده)

فوتسال لیگ برتر فوتسال فرش آرا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال فرش آرا فدراسیون فوتبال فرش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!

فدراسیون فوتبال به صحبت‌های مدیران روابط عمومی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس تمامی ندارد.

فدراسیون فوتبال نوشت:

با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم