Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:01:26 GMT

ساعات کاری ادارات کاهش نمی‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۴۱۸

ساعات کاری ادارات کاهش نمی‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی شنبه در کارگروه سلامت استان فارس بیان کرد: با توجه به شرایطی که استان فارس در زمینه کرونا و همچنین مراقبتهای اجتماعی دارد هنوز ضرورتی برای کاهش زمان فعالیت ادارات در استان فارس دیده نشده و اگر این لزوم وجود داشته باشد باید از طریق استانداری فارس به اطلاع تمامی دستگاه‌های اجرایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام دولت در فارس متذکر شد: دستگاه‌های ذیربط نظارت خود را بر حسن انجام کار و عرضه واحدهای عرضه کننده محصولات ضد عفونی کننده مورد توجه قرار دهند البته هیچ گونه افزایش قیمت غیر عقلایی در استان قابل پذیرش نیست.

رحیمی با اشاره به اینکه جامعه پزشکی خدمات قابل توجه‌ای به بیماران طی این مدت ارائه داده‌اند خاطرنشان کرد: مصوباتی که در کارگروه سلامت مورد پذیرش این کارگروه قرار می‌گیرد یک ویژه در آن وجود دارد و آن عملیاتی بودن است و می‌توان با بررسی و ارزیابی مصوبات این کارگروه دریافتی فارس در جایگاه مناسبی در حوزه ارزیابی‌های کنترلی در کشور قرار دارد.

او با تاکید بر رفتار عقلایی در تصمیم گیری متذکر شد: آموزش‌های خودمراقبتی و مراقبت‌های اجتماعی توسط دستگاه‌های مختلف نظیر علوم پزشکی می‌تواند باعث آرامش در جامعه گردد البته یکی از موضوعاتی که بیشتر در اجتماع بایستی مد نظر باشد ارائه خدمات پزشکی به جانبازان شیمیایی است.

وی اضافه کرد: در مواردی که افراد دارای نتایج مثبت کرونا بود دانشگاه علوم پزشکی با تهیه پرونده جامعه این افراد ضمن زیر نظر گرفتن خانواده‌ی افراد مبتلا به کرونا خدمات درمانی مناسبی برای این افراد نیز در نظر بگیرند.

استاندار فارس در خصوص مبادی ورودی استان نیز تاکید کرد: در شهرها اگر نیاز به کنترل افراد وارد شونده به شهر و یا استان وجود داشته باشد این موضوع بایستی توسط دانشگاه‌علوم‌پزشکی مطرح شده و توسط پلیس راهور در سطح استان اجرا می‌گردد.

او با اشاره به تعطیلی مراکز آموزشی متذکر شد: تعطیلی مدارس و مجتمع‌های آموزشی توسط ستاد ملی صورت گرفته است اما می‌توان از ظرفیت‌های مراکز آموزشی عالی در سطح استان بهره بود تا شاهد این موضوع باشیم که خدمت رسانی بیشتری به افراد جامعه ارائه می‌گردد البته تعطیلی مراکز تجمع تا زمان اعلام قطعی کنترل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

رحیمی با تاکید بر لزوم توجه به روستاها یادآور شد: یکی از اصلی ترین قیرهایی که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی باشد عملیاتی شدن مصوبات است.

وی به دستگاه‌های نظارتی نیز توصیه کرد: دستگاه‌های نظارتی با فعالیت بیشتر و فضای مجازی ضمن جلوگیری از ایجاد شبهات در این فضا با افرادی که نسبت به نشر اکاذیب در فضای مجازی اقدام می‌کنند برخورد مناسب صورت گیرد و در صورت لزوم دستگاه قضائی آماده رسیدگی به این گونه پرونده‌ها است.

او در خصوص دستگاه‌های اجرایی نیز اظهار کرد: یکی از وظایفی که بر عهده دستگاه‌های اجرایی است و لزوم رعایت بهداشت اجتماعی در محیط‌های دستگاه‌های اجرایی بوده لذا ذهن همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در تأمین مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تا موارد بهداشت اجتماعی را در آن اداره پیاده سازی کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تعطیلی مدارس جامعه خدمت رسانی دستگاه های اجرایی مد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس


داوود عسکرپور در گفتگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری دومین کارگروه منطقه‌ای ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان فارس در سال جاری خبر داد و گفت: در این نشست مباحثی پیرامون اختلافات اراضی بین منابع طبیعی و اوقاف فارس مطرح شد.

وی از رفع اختلاف و تعیین تکلیف ۳۰ پلاک از اراضی استان فارس به وسعت ۷۲۸ هکتار فی مابین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این اراضی که شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است، متعلق به شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت است.

 معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در اجرای آئین‌نامه اجرایی ماده ۲۱ مصوب هیئت وزیران موضوع قانون ابطال این اراضی متعلق به رقبات موقوفه اعلام شد.

 عسکرپور تصریح کرد: دومین کارگروه ادارات کل ثبت و اوقاف و امور خییه استان فارس به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و با حضور مدیران کل، روسا، معاونین و کارشناسان دودستگاه، ادارات نواحی شیراز و شهرستان‌های بیضاء و سپیدان برگزار شد.

 وی در پایان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد ادارات در خصوص صدور اسناد مالکیت موقوفات و تسهیل در امور ارباب رجوع عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟