Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@20:26:34 GMT

هشدار آمریکا به اتباعش در عربستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۴۲۷

وزارت خارجه آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا، به اتباعش در عربستان درباره حضور در اماکن عمومی هشدار داد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری واشنگتن پست، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از اتباع خود در عربستان سعودی خواست تا در سایه مشاهده ویروس کرونا در این کشور از حضور در اماکن عمومی، مراکز خرید، سینما‌ها و هتل‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود گفته که این هشدار در راستای تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صادر شده است. این وزارتخانه پیشتر به شهروندان خود در باره سفر به ایران، ایتالیا و مغولستان نیز هشدار داده بود.

یک مقام در وزارت بهداشت آمریکا اذعان کرد به زودی ویروس کرونا به صورت گسترده در کشور شیوع پیدا خواهد کرد و این روند غیرقابل اجتناب است.

ویروس کرونا برای نخستین بار در شهر ووهان چین مشاهده شد. هر چند که چین اعلام کرده که توانسته رشد سریع این ویروس را متوقف کند، اما با اختلاف فاحشی نسبت به سایر نقاط جهان و با بیش از ۸۵ هزار مبتلا به ویروس کرونا، همچنان با این بیماری دست و پنچه نرم می‌کند. رتبه بعدی متعلق به کره‌ جنوبی است که حدود ۱۱۰۰ مبتلا به کرونا در آنجا ثبت شده است. این آمار دائما در حال تغییر است.

ویروس کرونا که از دسامبر سال ۲۰۱۹ شیوع آن از چین آغاز شد، تاکنون جان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر را گرفته و در ۵۰ کشور به آن مبتلا شده‌اند. منبع: ایسنا برچسب ها: هشدار ، آمریکا ، عربستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هشدار آمریکا عربستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است

به گزارش همشهری آنلاین، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه ۹ ساله اظهار داشت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش با اعزام نخستین گروه از فرودگاه امام خمینی (ره) شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

وی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته، همه پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه از طریق فرودگاه های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح بر اینکه پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت خدمت به زائران خانه خدا می‌دانند، خاطر نشان کرد: کارکنان پلیس فرودگاه‌ها پس از اعزام زائران عمره، آمادگی لازم را برای برگزاری عملیات حج تمتع کسب می‌کنند.

سردار بنی‌اسدی‌فر همچنین تاکید کرد: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.

وی افزود: این داروها شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است.

کد خبر 846981 منبع: ایرنا برچسب‌ها حج عمره فرودگاه امام خمینی (ره) خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت فراجا عربستان

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • هشدار جدی عربستان درباره حج
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا