Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@08:27:58 GMT

انصرافی‌های مسکن ملی از ۱۲ اسفند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۴۷۸

انصرافی‌های مسکن ملی از ۱۲ اسفند

خبرگزاری فارس: برخی از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن پس از حذف از مرحله اول ثبت نام این طرح این روزها اگر خود را واجد شرایط می دانند می توانند از امروز با ثبت اعتراض خود در سامانه tem.mrud.ir مجددا درخواست تجدیدنظر در این باره شوند.

برخی از متقاضیان مسکن ملی علیرغم اینکه خود را واجد شرایط دریافت مسکن ملی می‌دانستند، اما از این طرح حذف شدند، به همین دلیل با برنامه ای که وزارت راه و شهرسازی پیاده کرده می‌توانند با ثبت اعتراض و در صورت موافقت با اعتراض آنها با مراجعه حضوری و بارگذاری مدارک لازم و واریز آورده متقاضی واقعی مسکن ملی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دسته از متقاضیانی که به دلایلی همچون اشتباه در سامانه‌های موجود، اعلام اشتباه قرمز بودن فرم «ج»، اشتباه در استعلام از بانک مسکن، ثبت نشدن سرپرست خانوار بودن و… از ثبت نام در سری نخست حذف شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور، اعتراض خود را همراه با مدارک لازم ثبت کنند.

*انصرافی‌های مسکن ملی از 12 اسفند

وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد، تا متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که تمایل به انصراف از این طرح را دارند نیز از ۱۲ اسفند ماه جاری با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت درخواست انصراف اقدام کنند.

خاطرنشان می‌شود، متقاضیان می‌باید پس از بالا آمدن سایت مذکور، از قسمت «ورود به پروفایل متقاضی» اقدام به درج اعتراض خود کنند.

در اجرای طرح اقدام ملی مسکن که مهمترین مولفه آن تولید مسکن یعنی تامین زمین از سوی دولت است قرار است با ساخت 400 هزار مسکن به کمک افشار میان درآمدی جامعه بیاید.

در این طرح متقاضیانی که اقدام به ثبت نام کنند در مرحله اول باید آورده‌ای در حدود 30 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان داشته باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ثبت اعتراض متقاضیان مسکن ملی طرح اقدام ملی مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: اگر بتوانیم با اجرای این طرح موضوع مشکل مسکن را حل کنیم برخی از مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد.

فرماندار مشهد با ابراز تأسف از اینکه در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود کمی غفلت شده است گفت: مردم از مسؤولان کلیپ نمی‌خواهند بلکه کار می‌خواهند.

وی با گلایه از مسؤولان در زمینه تأخیر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود خطاب به مردم گفت: شما به عنوان نماینده من پیگیر اجرای این طرح و واگذاری زمین‌ها باشید و این مساله را مطالبه کنید.

داوری با بیان اینکه شرکت عمران بینالود حق ندارد در ابتدای کار پولی از متقاضیان بگیرد افزود: متقاضیان بلافاصله پس از دریافت زمین کار ساخت واحدهای مسکونی و اجرای فونداسیون را انجام دهند و هزینه آماده سازی زمین‌ها را می‌توانند بعد از دریافت اولین مرحله از وام خود پرداخت کنند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این زمین‌ها به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ هزار نفر برای دریافت زمین ثبت نام کردند اگر فردی اقدام به واگذاری زمین دریافت شده کند در هر مرحله‌ای از ساخت و ساز زمین از او گرفته و پس از قرعه کشی تحویل سایر متقاضیان ثبت نامی خواهد شد.

داوری به شرکت عمران بینالود تا پایان اردیبهشت ماه برای آماده سازی و واگذاری زمین به متقاضیان مهلت داد.

کد خبر 6088656

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم