Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون کشتی از تماس تلفنی رئیس فدراسیون کشتی با رئیس اتحادیه جهانی در مورد تعیین تکلیف وضعیت موجود و ابهامات در خصوص برگزاری مسابقات گزینشی المپیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که کشور قرقیزستان نیز بعد از چین، از میزبانی مسابقات گزینشی المپیک در بخش آسیا انصراف داده است، حسن رنگرز از تماس تلفنی علیرضا دبیر با نناد لالوویچ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در برنامه دایره طلایی گفت: صبح امروز (شنبه) با حضور علیرضا دبیر، حمید سوریان، محسن کاوه و سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی غلامرضا محمدی و محمد بنا جلسه مفصلی در رابطه با راهبردهای موجود برای شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن در برنامه های تیم های ملی داشتیم. با توجه به نامشخص بودن زمان و مکان برگزاری رقابت های گزینشی المپیک در آسیا، مقرر شد که موضوع برپایی اردوها به تعویق بیافتد تا شرایط را برای برپایی اردوی پایدار مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در همین رابطه علیرضا دبیر با نناد لالوویچ صحبت کرد که  رئیس اتحادیه جهانی تاکید داشت شرایط در دنیا شرایط خاص و ویژه ای است و روز دوشنبه او جلسه مفصلی با مسئولان IOC خواهد داشت تا جمع بندی نهایی برای گزینشی المپیک مشخص شود.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی المپیک آسیا مذاکره گزینشی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران گفت که کشتی در المپیک کار سختی دارد و اگر یک طلا بگیرد شاهکار کرده است. او همچنین در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند اما با این وجود ناراحت نیستم.

دریافت 65 MB

       

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد