Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:45:51 GMT

خروج سامسونگ از بازار ایران چه میزان حقیقت دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۶۳۹

خروج سامسونگ از بازار ایران چه میزان حقیقت دارد؟

با شروع دور جدید تحریم‌ها، اخباری مبنی بر خروج سامسونگ از بازار ایران شنیده شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دیجی دو، همان‌طور که می‌دانید گوشی سامسونگ از پرفروش‌ترین محصولات این برند در ایران است که همه‌روزه علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب می‌کند.

در توضیح این خبر باید بگوییم که خروج سامسونگ از بازار ایران از هیچ منبع موثقی شنیده و تایید نشده است، بعلاوه این خبر حول محور لوازم‌خانگی بوده است و با گوشی‌های سامسونگ هیچ ارتباطی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تکذیبیه از سمت مدیران فروش و نمایندگان سامسونگ نیز تایید شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی برای خریداران نیست.

جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در دیجی دو

بعد از تکذیب خبر دوری سامسونگ از بازار ایران، دیجی دو با معرفی جدیدترین محصولات این برند نوید سالی پررونق را درگوشی‌های فوق هوشمند به مشتریان خود می‌دهد.

برای آگاهی از قیمت و خرید گوشی سامسونگ آن‌هم در سری‌های جدید S و A می‌توانید دیجی دو را در موتورهای جست‌وجو بیابید و به‌راحتی یک گوشی به‌روز را چه به‌صورت اقساطی و چه به‌صورت نقدی خریداری کنید.

بعد از تکذیب خبر تلخ خروج سامسونگ از ایران، بهترین و به‌روزترین گوشی‌های این برند توسط دیجی دو آماده‌ی ارسال و فروش است.

گوشی‌های چند دوربینه تمام صفحه تا سال‌ها قبل جز رویاهای دست‌نیافتنی هر برند تولیدکننده‌ای بود، امروزه سامسونگ توانسته تا بهترین کیفیت ممکن از صفحه‌نمایش بعلاوه‌ی دوربین‌های حرفه‌ای را درگوشی‌های همراه خود بکار ببرد.

شایعات به چه میزان بر روی قیمت‌ها اثرگذار خواهد بود

با افزایش قیمت دلار تمام قیمت‌ها دستخوش تغییرات خواهند شد. عده‌ای با این تفکر که سامسونگ از بازار ایران خداحافظی کرده رو به برندهای دیگری مانند هواوی آورده‌اند.

قیمت و خرید گوشی هواوی در این روزهای آخر سال برای کسانی که قصد خرید دارند کاملا به‌صرفه خواهد بود. پرچم‌داران این برند در مقایسه با پرچم‌داران سامسونگ توانسته‌اند رتبه‌ی خوبی کسب نمایند و فروش زیادی نیز در سرتاسر جهان به خود اختصاص دهند.

شایعات در بازار تکنولوژی و دیجیتال آن‌هم در کشور ایران می‌تواند موجب افزایش و کاهش قیمت‌ها شود، پس قبل از هر نوع خریدی هیجانات خود و بازار را موردبررسی قرار دهید و پس‌ازآن دست به خرید بزنید.

در دریای متلاطم کالاهای دیجیتال ازجمله گوشی باید تمام جوانب را قبل از خرید رعایت کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کرده و از آن لذت ببرید.

واقعیت تحریم‌ها بر گوشی‌های واردشده

بااینکه از تیرماه گذشته تاکنون محصولات زیادی دست در گریبان تحریم‌های آمریکا شده‌اند اما هنوز هم هستند برندهایی که باقدرت به کار خود در ایران ادامه می‌دهند.

برند شیائومی که باهدف بهترین کیفیت در مقابل کمترین قیمت پا به عرصه‌های جهانی گذاشته است، در ایران نیز به شهرت و فروش خوبی نیز دست پیداکرده است، این برند با طراحی و عرضه‌ی گوشی‌هایی هوشمند با طراحی نوین و جوان‌پسند جز پرفروش‌ترین گوشی‌های این روزهای بازار است.

قیمت و خرید گوشی شیائومی در این تحریم‌ها یک‌راه فرار خوب و مناسب برای کسانی است که می‌خواهند باقیمتی معقول یک گوشی هوشمند داشته باشند.

در مجله تکنولوژی دیجی دو با معرفی جدیدترین گوشی‌های ساخته‌شده و واردشده به بازار می‌توانید به‌سرعت از اخبار روز جهان در این زمینه آگاه شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سامسونگ هوآوی سامسونگ از بازار ایران خروج سامسونگ تحریم ها دیجی دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات رادیویی شمالشرق و کارشناس حوزه امواج و ارتباطات رادیویی در ویراستی نوشت: معمولا برای خريد يك گوشی تلفن همراهِ جديد به بِرند، مدل، سيستم عامل، قيمت، امكانات، زيبايی، و غيره از آن توجه می کنیم. اما توصیه بهداشت_الکترومغناطیس این است که برای خرید گوشی تلفن همراه، قبل از هر مشخصه، باید از استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه یا همان SAR اطمینان پیدا کرد.

امیر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات در واکنش به این مطلب با انتشار پستی در پیامرسان ویراستی نوشت: «برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.»

                                         

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید ویپ و پادهای اورجینال از برند ووپو VOOPOO در فروشگاه ویپ ایران
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ارزیابی میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه در سازمان تنظیم مقررات
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟