Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:58:43 GMT

عموری، ستاره‌ای که خیلی زود معمولی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۶۶۳

عمر عبدالرحمن در 17 بازی آمار بسیار ضعیفی از خود به جا گذاشته است. ستاره‌ای که از او به عنوان جادوگر آسیا نام می‌بردند و حتی خبر از جذب این بازیکن توسط منچستر سیتی به میان آوردند.

به گزارش "ورزش سه" دو سال قبل، جنجالی ترین نقل و انتقالات تابستانی سال آسیا را الهلال عربستان رقم زد. عمر عبدالرحمن از العین به ریاض نقل مکان کرد تا بزرگترین معامله صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق پیش بینی‌های انجام شده عموری خیلی زود در ترکیب اصلی الهلال جا گرفت و یکی از ستاره‎‌های این تیم پر از بازیکن شد. اما یک مصدومیت بی موقع او را زمین گیر کرد. پارگی رباط صلیبی در یکی از مسابقات لیگ عربستان، عبدالرحمن را خانه نشین کرد و او با از دست دادن جام ملت‌های آسیا یکی از بد شانس ترین بازیکنان قاره نام گرفت.

مصدومیت عموری به گونه‌ای بود که او حتی پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت نیز جایی در ترکیب اصلی الهلال نداشت و قهرمانی تیمش در لیگ عربستان را از روی نیمکت تماشا کرد.

 

 

عمر عبدالرحمن که شانس زیادی برای بازی در ترکیب الهلال نداشت، در ابتدای فصل به صورت قرضی راهی امارات و باشگاه الجزیره شد تا بتواند بار دیگر شرایط بازی را به دست آورد. اما او در این مدت ناامید کننده ترین آمار تاریخ خود را به جا گذاشت. عموری تا به اینجای لیگ امارات 17 مرتبه پیراهن الجزیره را بر تن کرد که حاصل آن تنها دو گل و یک پاس گل بوده است. ستاره سابق فوتبال امارات در 9 بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده و کار خاص دیگری نکرده است. آن هم برای بازیکنی که پیش از این مهره‌ای برای قهرمانی در آسیا بود.

 

عموری با این کارنامه ضعیف حالا به بازیکنی معمولی در آسیا تبدیل شده است. بازیکنی که حتی شایعاتی مبنی بر پیوستنش به لیگ جزیره و باشگاه منچستر سیتی بود و حالا در الجزیره روزهای کم فروغی را پشت سر می‌گذارد.

الجزیره عمر عبدالرحمان امارات تیم ملی امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الجزیره عمر عبدالرحمان امارات تیم ملی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز گذشته نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز گذشته وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که بالگردهای اسرائیلی در گذرگاه نتساریم در مرکز نوار غزه به زمین نشستند.

این خبرنگار افزود که این بالگردها در پی حمله خمپاره ای گردان های قسام به نیروهای رژیم اشغالگر به این منطقه اعزام شدند.

 

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • تونل‌های بمب‌گذاری شده و کمین‌های پیشرفته؛ دردسر جدید نظامیان اسرائیلی+ فیلم
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه