Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:11:51 GMT

خرید اینترنتی و اقساطی لوازم خانگی بوش

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۷۴۱

خرید اینترنتی و اقساطی لوازم خانگی بوش

شرکت آلمانی بوش سالهاست که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند، این شرکت طی سال‌های فعالیت خود با آگاهی از نیاز مشتریان اقدام به تولید کالاهای با کیفیت متناسب با تکنولوژی روز نموده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام خانه بوش،  کالاهای با کیفیت بوش باعث شده مشتریان  رضایت خاطر داشته باشند و این شرکت به یک برند معتبر جهانی در زمینه تولید لوازم خانگی تبدیل شود که در کشورهای مختلف دارای نمایندگی و شعبات زیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت ظرفشویی بوش بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

ظرفشویی یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه به شمار می‌شود و همانطور که از نامش پیداست ظروف شما را می‌شوید و دیگر به هنگام مهمانی یا جشن نیاز نیست چند نفر مشغول شسستن ظرف‌ها بشوند و از مهمانی دور بمانند چرا که استفاده از ظرفشویی بوش تمامی کارهای مربوط به شستشو و خشک کردن را به صورت مکانیزه انجام می دهد، به همین دلیل داشتن ظرفشویی با برند مناسب، با کیفیت و قیمت مطلوب از الزامات آشپزخانه به شمار می رود.

قیمت ظرفشویی بوش با توجه به ظرفیت و مدل انتخابی متغیر است و از ۵ میلیون تومان شروع می‌شود و به ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان نیز می‌رسد، این تغییر قیمت صرفاً به دلیل امکاناتی است که در ظرفشویی موجود است و اینگونه نیست که ظرفشویی‌های که قیمت پایین‌تری دارند بی‌کیفیت هستند بلکه امکاناتی که در آنها استفاده شده است محدود و متغیر هستند.

برخی از امکانات و ویژگی‌های ظرفشویی بوش

دارای قفل کودک است.  شستشوی سریعی دارد.  از طراحی زیبایی برخوردار است و به صورت مبله است. دارای برچسب انرژیA است.  مصرف آب کمتری دارد.  لرزش و صدای کمتری دارد.  از قدرت لکه بری بالایی برخوردار است و ظرفهای شما را تمیز و پاک می کند.  ظرفیت آن بسته به مدل متغیر است طوری که ظرفیت آن به صورت ۸ نفره، ۱۰ نفره، ۱۲ نفره، ۱۴ نفره و ... است.  دارای پنل تنظیمات است.  ظرفها را در کمترین زمان خشک می کند. دارای زنگ هشدار است.

بررسی قیمت یخچال بوش

قیمت یخچال بوش با توجه به مدل‌های مختلفی که دارد متغیر است، از مدل‌های مختلف یخچال بوش می‌توان به یخچال ساید بای ساید بوش، یخچال دوقلو بوش، یخچال فریزر و ... اشاره کرد که هر کدام از این مدل‌ها خود به مدل‌ها و طرح‌های مختلفی در زیر مجموعه خود تقسیم می‌شوند که بسته به ظرفیت آشپزخانه، طراحی و همچنین بودجه خود می‌توانید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش و ... را از خانه بوش نمایندگی شرکت بوش در ایران خریداری کنید. در تولید یخچال بوش از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و دارای گارانتی و ضمانت نامه است که می‌توانید از آن بهره ببرید. قیمت یخچال بوش از ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان شروع می شود و به ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان هم می‌رسد.

برخی از امکانات یخچال بوش

دارای طراحی جالبی است.  کیفیت میوه ها و غذاها را به همان صورت نخستین حفظ می کند. برچسب مصرف انرژی آن A  است.  دارای چندین طبقه است که ظرفیت گنجایش بالایی دارد. بدون صدا و لرزش است. دارای ضمانت نامه طولانی مدت است. از کیفیت مطلوبی برخوردار است.  سرما داخلی را حفظ می کند و قدرت یخ زدگی بالای دارد. دارای میوه خوری و آبسردکن و قفسه برای قرص، تخم مرغ و ... است. از خنک سازی یکنواختی برخوردار است.

قیمت جاروبرقی بوش در چه محدوده ای است؟

قیمت جاروبرقی بوش بسته به نوع، سایز، مدل، ظرفیت، توان و ... متغیر و از یک میلیون تومان شروع و به ۷ تا ۸ میلیون تومان و بیشتر نیز می‌رسد. جاروبرقی از جمله وسایل ضروری خانه به شمار می‌رود به همین دلیل باید برندی را انتخاب کنید که از توان بالایی برخوردار باشد و موتور آن به این زودی‌ها نسوزد. به همین دلیل جاروبرقی بوش می‌تواند انتخاب مناسبی باشد چرا که دارای ضمانت نامه طولانی مدت است و این نشان دهنده اطمینان تولیدکنندگان آن به تولید جاروبرقی با کیفیت است که سالهای سال برای شما کار می کند و خراب نمی شود و در صورت نقص و خرابی با داشتن گارانتی می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

برخی از امکانات خرید جاروبرقی بوش

 دارای تنوع رنگ، مدل، سایز و توان است. قدرت موتور آن بالاست. از کیفت بالایی برخوردار است، طوری که تمام اشیاء ریز و درشت را جمع آوری و خانه شما را یکدست تمیز می کند. از مکش بالایی برخوردار است. دارای سیستم اتومات است. صدای مزاحم کمتری دارد. دارای بدنه پلاستیکی با کیفیتی است. دارای دکمه ها و چرخ های با کیفیتی است. به راحتی سیم برق شما را جمع و در صورت نیاز باز می کند.

مزایای خرید از خانه بوش ۰۲۱۸۵۸۲

۱. محصولات خانه بوش از قیمت مناسبی برخوردار است.

۲. محصولات این شرکت از تنوع محصولات، مدل‌های و رنگ‌های مختلفی برخوردار است.

۳. اگر پول نقد برای خرید لوازم خانگی بوش ندارید اصلا نگران نباشید، چرا که خانه بوش تمهیداتی را اندیشده تا شما بدون دغدغه بتوانید از خرید قسطی محصولات بوش برخوردار شوید.

۴. لوزام خانگی موجود در خانه بوش از تضمین اصالت و کیفیت برخوردار است.

۵. در کمترین و سریعترین زمان محصولات خریداری شده شما را تحویل می دهد.

۶. با خرید از خانه بوش می توانید از بیمه رایگان بار برخوردار شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت بوش قیمت ظرفشویی قیمت جاروبرقی بالایی برخوردار میلیون تومان جاروبرقی بوش لوازم خانگی ظرفشویی بوش یخچال بوش خانه بوش مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)

ستاره فرانسوی برای سکونت در مادرید به اندازه «خرید 15 آپارتمان در تهران هزینه کرد».

به گزارش فارس، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش 18.5 میلیون یورو(بیش از 1200میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش 180 میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید 15 آپارتمان 100 متری در داخل تهران(با میانگین متری 81 میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید 5 ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه 20 میلیون یورو است.

بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو 10 خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟