Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:56:17 GMT

سٰاعت کار کارکنان شهرداری تهران تا ساعت ۱۳ کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۷۹۴

سٰاعت کار کارکنان شهرداری تهران تا ساعت ۱۳ کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به ابلاغ استانداری تهران، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران تا ساعت ۱۳ کاهش یافته که معاونت منابع انسانی شهرداری تهران نیز به منظور کنترل مدیریت و انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای حفظ و ارتقای سلامت همکاران، این کاهش ساعت کاری را به تمام معاونت‌ها، مناطق، ادارات کل، واحدهای ستادی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، ساعت کار واحدهای اجرایی و نظارتی، فوریت‌های پزشکی و درمانی، حوزه حمل و نقل عمومی، خدمات شهری، مدیریت بحران و نیروهایی که به صورت شیفتی، نگهبانی و در بخش‌های خدمات‌رسانی انجام وظیفه می‌کنند؛ برحسب نیاز و با نظر مقام سازمانی بالاتر تعیین و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ضمن اطلاع رسانی قبلی و مناسب به ارباب رجوع، از بروز هر گونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمت به شهروندان پیشگیری به عمل آید.

کد خبر 4866224

منبع: مهر

کلیدواژه: ساعت کار شهرداری تهران ویروس کرونا ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران انتخابات 98 شهر تهران محسن حاجی میرزایی قوه قضاییه دستگیری سارق تعطیلی مدارس تعزیرات حکومتی آلودگی هوا نیروی انتظامی محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز