Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:20:22 GMT

عملیات ضدعفونی و گندزدایی از بازار تاریخی سرپوشیده اراک + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۸۸۵۱

عملیات ضدعفونی و گندزدایی از بازار تاریخی سرپوشیده اراک + فیلم

‍‍‍‍‍‍

عملیات ضدعفونی و گندزدایی از بازار تاریخی سرپوشیده اراک و مجموعه حمل و نقل عمومی در اراک اجرا شد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، این روزها شیوع ویروس کرونا در کشور سبب ایجاد استرس و اضطراب بین مردم شده  که در این راستا برای جلوگیری از شیوع این ویروس در جامعه دانشگاه‌ها، مدارس، مراکز ورزشی، مراکز بهزیستی و توانبخشی تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه به این نکته ضروری است که علاوه بر همکاری مردم برای مقابله و جلوگیری از شیوع این ویروس دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و غیره به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند.

شهرداری نیز یکی از دستگاه‌هایی است که در زمینه ضدعفونی کردن اماکن عمومی، بازار، پارک‌ها، پایانه‌های مسافربری و غیره فعالیت می‌کند زیرا اماکن عمومی به سبب ازدحام جمعیت احتمال شیوع این ویروس وجود دارد.

مردم نیز باید این روزها نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و از مسافرت کردن و حضور در اماکن عمومی بپرهیزند و درصورت حضور در اماکن عمومی از ماسک و دستکش استفاده کنند.

ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها و بازار شهرستان اراک

 معاون خدمات شهری شهرداری اراک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اقدامات شهرداری در ضدعفونی کردن مناطق و مجامع عمومی از جمله بازار و حمل و نقل عمومی گفت: مهم‌ترین اقدام ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها و بازار شهرستان اراک است به همین سبب روز گذشته برای دومین بار بازار اراک از ابتدا تا انتها ضدعفونی شد.

محمد عسگری افزود: به درخواست ادارات نیز تعدادی از ادارات از جمله هلال احمر، راه و ترابری و غیره ضدعفونی شدند سایر ادارات نیز باید در زمینه تهیه مواد شوینده همکاری داشته باشند زیرا در این زمینه به اندازاه کافی مواد شوینده نداریم.

ضدعفونی محل‌های پرتردد ارومیه برای جلوگیری از شیوع کرونا + تصاویرعملیات ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان پارس‌آباد آغاز شد + تصاویرماسک و اقلام ضدعفونی در بازار یاسوج نایاب شد؛ مردمِ نگران و مسئولانِ بی‌خیال

ضدعفونی کردن و گندزدایی سطل‌های زباله

وی با اشاره به ضدعفونی کردن ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: پایانه‌های مسافربری نیز هر شب ضدعفونی می‌شوند، ضدعفونی کردن و گندزدایی سطل‌های زباله از 300 عدد به 600 عدد رسیده است.

عسگری تصریح کرد: ماشین‌های حمل زباله، پارک‌ها، اماکن عمومی، نشیمن‌گاه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، ساختمان‌های اداری شهرداری هم ضد عفونی می‌شوند تا بتوانیم از بروز و شیوع بیماری کرونا پیشگیری لازم را انجام بدهیم.

وی بیان کرد: بر اساس دستور شهردار اراک پس از تهیه تب سنج از فردا صبح تب افراد قبل از ورود به ساختمان شهرداری سنجیده و سپس وارد ساختمان می‌شود که این امر به منظور پیشگیری و مراقبت در برابر بیماری است.

 معاون خدمات شهری شهرداری اراک بیان کرد: با توجه به کمبود مواد ضدعفونی کننده و شوینده اتاق اصناف در این زمینه همکاری می‌کند که قطعا با همکاری مطلوب مسئولان، مردم کرونا را شکست خواهیم داد و از این مرحله از شیوع بیماری عبور خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/713/ی

R7980/P/S6,73/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ضدعفونی کردن اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سید احمدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.

سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلوهای استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.

سید احمدی افزود: ۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

وی اظهار کرد: در صورت نرسیدن توافق بر اساس نرخ سازمان نظام مهندسی کشاورزی بین گندمکاران و صاحبان کمباین انجام شود

کد خبر 6091910

دیگر خبرها

  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود