Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با حضور در بیمارستان ولیعصر(عج) از زحمات کارکنان آن به منظور مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با همراهی معاون خود، «خبرنگار فارس» و هفته نامه محلی «ندای توی» به صورت چهره به چهره با کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان با هدف قدردانی از زحمات این طیف فعال در برهه درگیری کشور با بیماری کرونا دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه امروز بیش از هر زمان در کشور نیاز است وحدت و همدلی و امیدبخشی به جامعه است، ترس را باید از وجود خود دور کرده و با رعایت اصول بهداشتی ضریب سلامتی جامعه را افزایش داد.

 به همین منظور حضور مسوولان در بین کادر درمانی از یک سو و انجام درست و به موقع وظایف مربوط به هر کدام از ما ایرانی‌ها با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) با توجه به بحران بیماری کرونا که جهان را فرا گرفته، سربلند و عزتمندی را رقم خواهد زد همچون همه رویدادهای تاریخ ایران اسلامی.

در راستای عرض خداقوت به کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با همراهان خود در دفتر وحید فدایی، رئیس بیمارستان حضور یافت.

مرتضی سیاهوشی تلاش مجموعه کادر بهداشت و درمان را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: فعالان عرصه درمان طبق فرامین رهبری در مقابله با بیماری کرونا جهاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز همانند دوره هشت سال دفاع مقدس باید با تمام توان و وحدت و همبستگی در صحنه حضور یابیم گفت: با امید به خداوند متعالی و ایثار و گذشت نسبت به همدیگر در  این برهه از زمان ما این وضعیت را پشت سر خواهیم گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه طبق روایات هر کس عزمی بر برآورده کردن حاجت بیماری داشته باشد بهشت بر آن واجب می‌شود تاکید کرد: تلاش و ایثارگری امروز پرستاران و کادر درمانی در جبهه سلامت جامعه به طور حتم اجر جزیل الهی را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه اصول اولیه بهداشت باید برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری رعایت شود تاکید کرد: نباید از مباحث معنوی و دینی در این زمان غافل شد، چراکه بزرگان دین بر توسل به ائمه(ع) و قرائت ادعیه مانند زیارت عاشورا به هنگام ورود بلا تاکید زیادی‌ دارند.

مدیر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تویسرکان نیز با اشاره به اینکه جنگ امروز از حالت نظامی خارج است اما حضور و تلاش فعالان عرصه درمان حکم جهادگران دوران سال‌های دفاع از میهن را دارند اظهار کرد: تامین ایمنی کادر درمانی بیمارستان برای ارائه خدمات ضروری است.

وحید فدایی حضور مسوولان در بین کادر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) را دلگرمی و تقویت قوای روحی و جسمی این طیف دانست و گفت: امیدواریم همه ما فعالان این عرصه سربازی قابل برای خدمت به مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مبتلایان به بیماری کرونا به سه دسته مشکوک، محتمل و قطعی تقسیم می‌شوند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تویسرکان موارد محتمل و قطعی کرونا نداشتیم.

مدیر بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) تویسرکان با اشاره به بستری چهار مورد مشکوک به بیماری کرنا در آی.سی.یو  بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) گفت: دو مورد پاسخ آزمایش منفی بوده، از دو مورد دیگر یک مورد در سلامت است و مرخص شده و یک مورد طبق نظر متخصص عفونی به همدان ارجاع شد.

وی درباره وضعیت کنونی خودروی مسافران در ورودی شهرستان نیز گفت: وضعیت 40 مسافر در ورودی شهر بررسی شد که از این تعداد هفت نفر مشکوک به کرونا تشخیص داده شدند که طبق جلسه‌ای مقرر شد همه در منازل خود قرنطینه و زیر نظر پزشکان بیمارستان قرار دارند.

فدایی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به جوامع مخاطب در بین اقشار مختلف جامعه مانند کارگران، بانوان، فرهنگیان خاطرنشان کرد: این بیماری با رعایت اصول اولیه بهداشت قابل کنترل است و نباید نگران بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در پایان از بخش‌های ایزوله تنفسی، داخلی و ایستگاه پرستاری بازدید و از زحمات پرستاران و پزشکان و دیگر فعالان بیمارستان قدردانی کرد.

 انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: بهداشت بیمارستان حضرت ولیعصر عج دکتر فدایی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان بیمارستان حضرت ولیعصر عج بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ به دلیل شستن دست با تینر

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سردار فداکار شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: غروب امروز یک مورد آتش سوزی در سه راه سیدنظام مهاباد به این سازمان گزارش شد و تیم اطفای حریق پایگاه مرکزی این شهرستان خود را به محل رساندند.

وی اضافه کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که این مرد کهنسالی (حدود ۷۵ سال) که با استفاده از ماده مشتعل تینر در حمام مشغول شستشو دستانش بود، بر اثر اشتعال تینر دچار آتش سوزی شده و پس از ریختن این ماده بر بدنش سایر قسمت‌های بدن وی نیز صدمه شده دیده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ماموران آتش نشانی ضمن مهار این حریق از گسترش آن به سایر بخش‌های این خانه و خانه‌های اطراف جلوگیری کردند.

وی اظهار کرد: در این حادثه این مرد کهنسال به شدت آسیب دید و توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد منتقل شد و به سقف و قسمتی از خانه نیز خسارتی وارد شد.

وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵، این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، بیش از ۴۵ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

جانشین مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد نیز گفت: پس از اعلام مصدومیت شدید یک مردم کهنسال در یکی از محلات این شهر، آمبولانس فوریت‌های پزشکی اعزام شد و با توجه سوختگی شدید بالای ۸۰ درصد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

کمال آهمند افزود: این مصدوم دقایقی بعد از رسیدن به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: علت اصلی این حادثه توسط نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مرتبط در دست بررسی است.

تینر حلال و ماده شیمیایی است که به عنوان رقیق کننده و بهبود خواص رنگ‌ها مورد استفاده قرار میگیرد. در عبارات تحت الفظی به آن رقیق کننده نیز می‌گویند. جالب است بدانید که تینر از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزار در صنعت نقاشی‌های صنعتی و ساختمانی است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم
  • مرگ به دلیل شستن دست با تینر
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان