Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر همتی گفت: هیچکدام از مواد ضدعفونی مورد استفاده توسط شهرداری خطر و ضرری برای مردم ندارد و دستگاه های فوق مدرن این مواد را کاملا پودر کرده و به صورت مه پاش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون خدمات شهری شهرداری کرج در واکنش به نگرانی و گلایه مردم از ضدعفونی شهر کرج در ساعات تردد مردم در سطح شهر، در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: هیچکدام از مواد ضدعفونی مورد استفاده توسط شهرداری خطر و ضرری برای مردم ندارد و دستگاه های فوق مدرن این مواد را کاملا پودر کرده و به صورت مه پاش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اصغر همتی با اشاره به اینکه مواد ضدعفونی روی مردم تاثیر بدی نخواهد داشت، افزود: با توجه به اینکه این اقدام شهرداری را مردم برای نخستین بار است که در سطح شهر مشاهده می کنند، نگرانی و ترس مردم طبیعی است و حتی زمان ضدعفونی مردم از وحشت 100 متر جلو و عقب تر به خودروی شهرداری نزدیک نمی شدند.    وی اظهار داشت: ضدعفونی در سطح شهر بر اساس پروتکل های ابلاغ شده توسط بهداشت و درمان انجام می شود که شامل آب ژاول یک درصد است و قابلیت ضدعفونی دارد، در این روش یک واحد از آب ژاول به علاوه 10 واحد آب مورد استفاده قرار می گیرد که جای هیچگونه نگرانی برای مردم ندارد.    همتی با اشاره به اینکه ضدعفونی مناطق و بخش های کرج هر شب انجام می شود، تصریح کرد: مردم باید دو هفته آینده نکات بهداشتی را رعایت کنند لذا باید شهرداری شبانه روزی به مقوله ضدعفونی این کلانشهر توجه ویژه داشته باشد، قریب به 700 اتوبوس خصوصی و مالکیتی و تمام تاکسی ها را در دستور کار ضدعفونی قرار داده ایم.    همتی به انجام طرح مذکور با سازمان حمل و نقل بار و مسافر اشاره کرد و گفت: تمام سرویس های بهداشتی در سطح شهر در دستور کار سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری قرار گرفته است، مبلمان شهری و ایستگاه های اتوبوس مورد شست و شو قرار می گیرد و از امشب شنبه هم در تداوم روزهای قبل این طرح ادامه خواهد داشت.   معاون خدمات شهری شهرداری کرج در خاتمه با اشاره به اینکه از ظرفیت 3 دستگاه آتش نشانی استفاده می کنیم تا کل شهر کرج را روزانه ضدعفونی کنیم، افزود: تمام مساجد و ادارات، مصلی های نماز جمعه و هر مکانی که تردد مردم در آنجا زیاد است ضدعفونی می شود.          

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای مردم ندارد سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع «کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس» در خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان تهرانی را نگران کرد.

حال پلیس تهران اعلام کرد که در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده و فردا بازسازی صحنه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • عادت های به ظاهر بی ضرری که با آن ها ندانسته به سلامت خود صدمه می زنیم
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو