Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@05:07:58 GMT

ابلاغ کاهش ساعات کاری ادارات تهران و سایر استان ها

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۹۳۷۱

ابلاغ کاهش ساعات کاری ادارات تهران و سایر استان ها

استاندار تهران امروز، مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مبنی بر کاهش ساعات کاری ادارات در استان تهران را برای اجرا به دستگاه های اجرایی استان تهران ابلاغ می کند. به گزارش پول نیوز، استاندار تهران امروز، مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مبنی بر کاهش ساعات کاری ادارات در استان تهران را برای اجرا به دستگاه های اجرایی استان تهران ابلاغ می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش ساعات کار ادارات در استان تهران طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا ۲ ساعت کاهش خواهد یافت.  
کاهش ساعت کاری ادارات دولتی استان یزد
طبق اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری و رعایت بیشتر اصول پیشگیرانه، ساعت پایانی فعالیت روزانه ادارات، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی استان، به استثنای بانکها، دستگاه‌های خدماتی و مراکز بهداشتی و درمانی از شنبه دهم اسفندماه به مدت یک هفته ساعت ۱۲ تعیین می‌شود. کاهش ساعت کاری ادارات دولتی استان یزد

همه ادارات استان یزد موظفند در این مدت، شرایط لازم برای دورکاری یا کاهش بیشتر ساعات کاری کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای را فراهم آورند.

همچنین به منظور تسهیل امور و کاهش تردد شهروندان به ادارات و نهادها، مدیران موظفند زمینه رسیدگی به امور ارباب رجوع به صورت غیر حضوری و یا تلفنی را بیش از پیش فراهم آورند.   کم شدن ساعات کاری ادارات آذربایجان‌غربی
ساعات کار ادارات ستادی و اجرایی آذربایجان‌غربی از، شنبه تا دوشنبه، ۱۲ اسفند به پنج ساعت در روز کاهش یافت.

روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه ملی مبارزه با کرونا و تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، ساعات کار ادارات ستادی و اجرایی شامل واحد‌های اداری دستگاه‌های اجرایی، موسسات آموزش عالی و کادر اداری شهرداری‌ها از، شنبه تا دوشنبه به مدت سه روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهدبود. کم شدن ساعات کاری ادارات آذربایجان‌غربی

همچنین در این مدت مدارس، مهد‌های کودک و مراکز آموزشی سطح استان طی این سه روز به طور کامل تعطیل اعلام شده‌است.   کاهش ۲ ساعته فعالیت ادارات خراسان شمالی
به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و جلوگیری از تهدید سلامت مردم، فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی خراسان شمالی از روز شنبه، دهم اسفندماه، ۲ ساعت کاهش می‌یابد.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی جمعه‌شب اعلام کرد: بر اساس تصمیم کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا، با هدف حفظ سلامت شهروندان و کارکنان ادارات، از فردا - شنبه- تا اطلاع بعدی، کارکنان اداری از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۳۰ در محل کار خود حضور خواهند یافت.

این کاهش ساعات کاری، به جز دستگاه‌های خدمات رسان، شامل همه ادارات می‌شود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خراسان شمالی از نظر آلودگی به ویروس کرونا، همچنان جزو استان‌های پاک محسوب می‌شود و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی این استان اعلام می‌کنند که تاکنون هیچ مورد مثبتی از این ویروس در استان مشاهده نشده است.

بنا به اعلام وزیر بهداشت، کشور در هفته پیش رو و روز‌های آینده، شرایط سختی را در پیش خواهد داشت که انتظار می‌رود مردم با هوشیاری، همکاری بیشتری را داشته باشند.   شروع کار ادارات با دو ساعت تاخیر در آبادان
ادارات آبادان ساعت ۱۰ صبح کار خود را آغاز می‌کنند.

با دستور استاندار خوزستان: ساعات کار ادارات در این هفته ده صبح اعلام شد.

استاندار خوزستان گفت: به منظور جلوگیری از انتقال ویرورس کرونا ساعات اداری در خوزستان از ۱۰صبح آغاز می‌شود.

غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کاهش ساعت فعلا برای هفته جاری اعمال می‌شود و اگر نیاز به اصلاح داشت بعد از بررسی‌های علمی با اساتید دانشگاه تصمیم بعدی اعلام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا سرمادوست است و در سرما فعالیت بیشتری دارد و در دمای بالا فعالیتش به میزان قابل توجهی کم می‌شود تصمیم بر این شد که ساعت کاری ادارات در صبح دو ساعت کاهش یابد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کرونا بیماری ساعات کار ادارات مصوبه ساعات کاری ادارات ساعات کار ادارات کاهش ساعات کاری خراسان شمالی استان تهران بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • کتک‌کاری وحشتناک در مسابقات لیگ جوانان تهران (فیلم)
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم