Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:45:44 GMT

کشف انواع محلول ضد عفونی کننده احتکار شده در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۹۴۵۸

کشف انواع محلول ضد عفونی کننده احتکار شده در پایتخت

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،  سردار علی ذوالقدری اظهار داشت: صبح چهارشنبه هفتم اسفندماه با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه ای در بازار ناصر خسرو مقدار فراوانی محلول ضد عفونی کننده جمع آوری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اکیپی از مأموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که خبر صحت دارد و مالک مغازه مقدار فراوانی انواع محلول های ضد عفونی کننده دپو و قصد دارد در فرصت مناسب دیگری با قیمت بالاتر به بازار عرضه کند.

سردار ذوالقدری گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و به دنبال آن دستور دستگیری متهم و بازرسی از مغازه صادر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه تیمی از ماموران پایگاه هفتم به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از آن مغازه یک هزار و ۳۵۴ لیتر انواع محلول های ضد عفونی کننده احتکار شده، کشف شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه مالک مغازه دستگیر و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکار شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف یک هزار و ۸۱۷ لیتر مواد ضد عفونی کننده احتکاری و غیر مجاز

همچنین رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان احتکار و توزیع کننده مواد عفونی کننده غیر مجاز در محله ناصر خسرو خبر داد و گفت: در مخفیگاه متهم یک هزار و ۸۱۷ لیتر مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز و احتکار شده کشف شد.

سرهنگ رسول محبت بیان افزود: با دریافت خبری مبنی بر این که یکی از مالکان مغازه ای در محل ناصر خسرو مقدار فراوانی مواد ضد عفونی کننده احتکار کرده است و همچنین مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز به بازار مصرف عرضه می کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس پیشگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی، هشتم اسفند ماه برای دستگیری متهم و بازرسی از محل مذکور به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند ضمن دستگیری متهم مقدار فراوانی مواد ضد عفونی کننده احتکار شده و همچنین مواد ضد عفونی کننده غیر مجاز کشف کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پایتخت جرم رئیس پلیس عفونی احتکار انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ضد عفونی کننده احتکار مواد ضد عفونی کننده پایگاه هفتم احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو