Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@05:22:09 GMT

با همت و یاری شما لبخندی جاری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۹۹۱۴

محبت شما برای کمک به نیازمند با لبخند آنان جبران می‌شود. طرح حمایت عیدانه موسسه خیریه حکیم با هدف لبخند رضایت بر لبان کودکان و خانواده های بی بضاعت در نظر دارد بنابر شروع سال جدید و عید نوروز برای کودکان نیازمند لباس تهیه کرده و همچنین سبد کالا مناسب شب عید برای خانواده های بی بضاعت تهیه و تحویل نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیریه حکیم( مهرآذری سابق) همه ساله در ایام نزدیکی سال جدید اقدام به تهیه و تحویل البسه کفش و سبد کالا و سایر مایحتاج نیازمندان واقعی و آبرومند می نماید که این امر با یاری خداوند متعال و همت شما عزیزان میسر میشود.

برای حمایت عیدانه خانواده مستمند ، آبرودار و محترم می توانید با کمک های نقدی و یا اهدایی خود مثل :لباس نو ، کفش، کیف، ارزاق و خشکبارو … این خیریه را در یاری رساندن به نیازمندان یاری رسانید

شما می توانید با همکاری خانوده و دوستان در این کار خیر شرکت کنید

ضمنا نیکوکاران و خیرینی که اقلامی جهت اهداء به این کودکان و خانواده های نیازمند دارند می توانند با تماس ویا مراجعه به دفتر این مرکز نسبت به تحویل آن اقدام نمایند تا این مرکز بلافاصله قبل از شروع سال نو بدست خانواده های بی بضاعت برسانند

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس44293093 تماس حاصل فرمایید.

و همچنین می توانید با مراجعه به آدرس موسسه خیریه حکیم به نشانی http://hakeim.ir/  ارتباط برقرار نمایید.

آدرس تلگرام:https://telegram.me/ngohakeim

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است