Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@23:34:20 GMT

تعدد جلسات در ادارات استان نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۰۰۵۵

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جلسه شورای اطلاع رسانی ستاد کرونا در استان قزوین ظهر شنبه در استانداری تشکیل جلسه داد.

محمد حسن ارداقیان در این جلسه گفت: تعدد جلسات حضوری در ادارات نگران کننده است و نشست‌ها موجب تهدید و سخت شدن کارها می‌شود که باید آن را مدیریت کنیم.

وی افزود: با طراحی برنامه‌های مختلف در دانشگاه و توزیع ۷ هزار پوستر آموزشی از همراهی صدا و سیما بخوبی استفاده کرده ایم و کلیپ‌های آموزشی برای اطلاع رسانی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارداقیان گفت: ممنوعیت پیام رسان ها مانند تلگرام ایراد دارد چون بیشتر شایعات در پیام رسان خارجی است و شایعه در تلگرام را باید همانجا جواب دهیم تا حاشیه امن داشته باشیم.

وی بیان کرد: تصاویری از بیمارستان بوعلی پخش کردیم که شهروندان وقتی از تلاش پرستاران مطلع شدند از این ایثارگری تشکر کرده اند که نشان می‌دهد مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: با تعطیل شدن گروه‌های نمایشی می‌توانیم از این ظرفیت هنری برای ساخت پیام‌های آموزشی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: حضور مردم در مراکز شلوغ و بازارهای همچنان نگران کننده است و با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی باید شعار «در خانه بمانید» را ترویج کنیم تا ویروس کرونا را شکست دهیم.

ارداقیان تصریح کرد: از امروز با پیک شدید کرونا در کشور مواجه هستیم و برای قطع زنجیره انتقال باید از میزان تردد کم کنیم تا در امان بمانیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی استان روابط عمومی سلامت فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست

به گزارش "ورزش سه"،‌ تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته‌اند و نیمه دوم این بازی با نتیجه 1-0 به سود سیتی دنبال می‌شود.

سیتی نیمه اول این بازی را به سختی با برد پشت سر گذاشت چراکه تیم فارست آماده نشان داد و حملات زیادی را روی دروازه تیم پپ گواردیولا اجرا کرد.

روی یکی از این موقعیت‌های خطرناک، ادرسون آسیب دید. در دقیقه 16 ارسال توپ از روی ضربه کرنر را ادرسون دفع کرد اما با بازیکن حریف برخورد کرد.

ارسال خطرناک گیبس وایت، ادرسون را مجبور کرد که برای مهار آن از دروازه خارج شود و جلوتر از ویلی بولی روی توپ اثر بگذارد. به همین دلیل بولی به شانه چپ ادرسون برخورد کرد و او دچار آسیب شد.

ادرسون برای لحظاتی روی زمین بود و پزشکان سیتی برای مداوای او وارد زمین شدند. با وجود گرم کردن استفان اورتگا، ادرسون هنگام بلند شدن از زمین به کادرفنی اطمینان داد که مشکلی برای ادامه بازی ندارد و دوباره درون دروازه ایستاد.

با این حال ادرسون فقط تا پایان نیمه اول توانست درد شانه اش را تحمل کند و از زمان شروع نیمه دوم اورتگا جانشین او شد تا دروازه‌بان برزیلی از بازی خارج شود.

میزان دقیق مصدومیت ادرسون در این لحظه مشخص نیست و برای اخبار دقیق باید منتظر نشست خبری پپ گواردیولا پس از بازی یا واکنش خود بازیکن بعد از سوت پایان ماند.

سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت نزدیکی با لیورپول و آرسنال دارد و عدم حضور ستاره تأثیرگذاری مانند ادرسون در ترکیب می‌تواند برای پپ گواردیولا چالش بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»