Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان تا پیش از ظهر جمعه ۹ اسفند (۲۸ فوریه) به ۳۰ نفر رسید. بسیاری از شهروندان این کشور نگران همه‌گیر شدن کرونا هستند و شروع به خرید و ذخیره کالاهای ضروری و مواد غذایی کرده‌اند.  

 

اداره فدرال "حفاظت از شهروندان و امدادرسانی در بلایای طبیعی" آلمان به شهروندان این کشور توصیه کرده آماده مقابله با بحران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اداره توصیه کرده برای مدت ده روز مواد خوراکی و نوشیدنی در خانه داشته باشند و برای راهنمایی فهرست زیر را منتشر کرده است.

 

این فهرست برای تأمین نیاز روزانه یک فرد به ۲۲۰۰ کالری در مدت ده روز پیشنهاد شده است.

آب: ۲۰ لیتر

غلات، نان، سیب‌ز‌مینی، ماکارونی و برنج: سه کیلو و نیم

میوه: دو کیلو و نیم در کنسروهای فلزی یا شیشه‌‌ای و خشکبار و مغز دانه‌هایی مانند گردو و فندق

 حبوبات و سبزیجات: چهار کیلو

شیر و محصولات لبنی شیر: سه کیلو

ماهی ، گوشت و تخم مرغ یا پودر کامل تخم مرغ که ماندگاری بیشتری دارد : یک و نیم کیلو

روغن: نیم کیلو

شکر، عسل، شکلات، آرد، بیسکویت‌: به دلخواه

 

به شهروندان آلمان همچنین توصیه شده که کالاهای زیر را برای مصرف ده روز در خانه داشته باشد:

در صورت بیماری، داروهای ضروری

بسته‌ کمک‌های اولیه

شمع

چراغ‌ قوه

باطری

مواد ضد عفونی کننده

اجاق گاز پیک‌نیکی

 

مقامات آلمان پیش‌بینی می‌کنند که ویروس کرونا در این کشور همه‌گیر خواهد شد. وزارت بهداشت و درمان دولت فدرال آلمان از مقامات تمام ۱۶ ایالت این کشور خواسته‌ است برنامه‌ مقابله‌ با همه‌گیر شدن ویروس کرونا را به روز کنند و از فرصت پیش‌‌رو برای افزایش آمادگی خود استفاده کنند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا آلمان همه گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد

به گزارش جماران؛ دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: موارد ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت اجمالی و تفصیلی برای آگاهی عموم منتشر خواهد شد.

امروز سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: «مواردی که به صورت مکتوب به روحانی اعلام شده متعدد است و محدود به این چند موردی که گفته شده نیست. چندین موردی هم که توسط او مطرح شده بعضاً به صورت دقیق گفته نشده است.» 

دفتر رییس جمهور سابق اعلام کرده است: روحانی قبلاً طی سه نامه، پاسخ شورای نگهبان را شامل انتسابات کلی و بدون مستندات عنوان کرده و خواستار ارائه مکتوب دلایل ردصلاحیت شده بود که شورای نگهبان مستندات را برخلاف قانون ارسال نکرده است.

روحانی هفته گذشته در دیدار با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و…» 

پس از سخنان امروز سخنگوی شورای نگهبان، همه موارد همراه با پاسخ به آن‌ها منتشر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد