Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه روز دوم از مسابقات کاراته وان اتریش، حمیده عباسعلی با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم از سومین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 از صبح امروز (شنبه) در سالزبورگ اتریش پیگیری شد و حمیده عباسعلی، نماینده کاراته کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت تا کاراته ایران در روز پایانی مسابقات برای کسب دو مدال طلا (بهمن عسگری و حمیده عباسعلی) و یک مدال برنز (ذبیح‌الله پورشیب) تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رقابت‌های وزن 68+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد الکساندرا استوبلیوا از بلغارستان گذشت و در ادامه با نتیجه 3 بر صفر جمی چینز از تونس را شکست داد. 

عباسعلی در دور سوم نیز مقابل صوفیا برولتسوا از قزاقستان پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی رسید. او در این مرحله در دیداری نزدیک با نتیجه 4 بر 3 مقابل ماریا گارسیا توری از اسپانیا به برتری رسید و به دیدار نهایی راه یافت. 

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان کشورمان برای کسب مدال طلا فردا (یکشنبه) به مصاف سیلیو فراکوتی از ایتالیا می‌رود. 

پیش از این بهمن عسگری به دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم و ذبیح‌الله پورشیب به دیدار رده‌بندی وزن 84- کیلوگرم صعود کرده و فاطمه صادقی و نگین باقری در کاتا و سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و علی‌اصغر آسیابری در کومیته از دور مسابقات کنار رفته بودند. 

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020  با حضور 625 کاراته‌کا از 88 کشور جهان از دیروز (جمعه) در سالزبورگ اتریش آغاز شده و به مدت سه روز برگزار می‌شود.

کاراته وان اتریش| عدم نتیجه‌گیری گنج‌زاده ادامه یافت

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان حمیده عباسعلی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان حمیده عباسعلی کاراته ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان حمیده عباسعلی دیدار نهایی حمیده عباسعلی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد

در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تیم ملی فوتسال تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت تایلندی‌ها توانستند با نتیجه ۶ بر ۵ از سد تاجیک‌ها بربیایند تا برای سومین بار راهی فینال این مسابقات شوند.

پیش از این نیز تایلندی‌ها در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به فینال راه پیدا کرده بودند و در هر ۲ بار شکست خوردند و به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، اما این بار آن‌ها بسیار امیدوارند با توجه به امتیاز میزبانی شان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال