Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی با اشاره به اینکه نرخ رشد جرایم فیشینگ با اجرای رمز پویای بانکی ۵۵ درصد کاهش یافت، گفت: برای کاهش جرایم مردم باید از سیستم رمز دوم پویا استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، مصطفی نوروزی عصر امروز (شنبه 10 اسفند) در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما با اشاره به اجرای طرح رمز دوم پویا از طریق شبکه بانکی درباره مزایای این طرح گفت: طرح رمز پویا از اردیبهشت 97 آغاز شد و از ابتدای خرداد 98 مقرر شد فرایند رمز دوم پویا برای کاربران به صورت اجباری راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا با بیان اینکه بانکها آپ های مختلف را طراحی کردند، گفت: با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و دادستانی کل کشور و بانک مرکزی سرویس به گونه ای آماده شد تا همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

 

وی با اشاره به بازمهندسی این طرح برای استفاده بهتر از آن گفت: طرح با توجه به باز مهندسی انجام شده از 21 بهمن امسال به صورت اجباری اجرایی شد و همه بانکها سیستم رمز دوم پویا را اجرا می کنند.

 

نوروزی درباره تغییرات ایجاد شده در سرویس رمز دوم پویا در راستای کاربری بهتر آن گفت: این سرویس به گونه ای تغییر یافت تا مردم از آپ موبایلی، پیامک و توکن های سخت افزاری برای بهره از آن استفاده کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه همه بانکها ملزم به پشتیبانی سیستم پیامکی برای کلیه مشتریان بانک در سراسر کشور هستند، افزود: همه مشتریان بانکی باید تحت پوشش قرار گیرند.

 

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا با اشاره به اینکه نرخ رشد جرایم فیشینگ با اجرای رمز پویای بانکی ۵۵ درصد کاهش یافت درباره مزایای استفاده از این طرح گفت: رمز دوم به گونه ای است که برای خریدهای خرد زیر مبلغ 100 هزار تومان از رمز دوم ایستای قبلی نیز استفاده می شود و صرفا در راستای تسهیل ارائه خدمات برای هموطنان بوده است.

 

وی تصریح کرد: در صورتی که رمز دوم ایستا مشکلی پیدا کند و در صورت سواستفاده نیز حداکثر تا سقف 100 هزار تومان قابل برداشت است و امکان سواستفاده بیش از آن وجود ندارد.

 

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا با تصریح این نکته که امنیت مطلق نیست و هنوز هم کلاهبرداران از صفحات جعلی استفاده می کنند، افزود: برای کاهش جرایم مردم باید از سیستم رمز دوم پویا استفاده کنند چرا که این سرویس با آموزش برای امنیت و آرامش کاربران اجرایی شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: رمز پویا رمز پویا بانکی فیشینگ استفاده کنند رمز دوم پویا رمز پویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ مرکز آمار در گزارشی اطلاع داد: در اسفند ماه ۱۴۰۲ تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش مرغداری­‌های صنعتی کشور نسبت به ماه قبل (تورم ماهانه) به منفی ۴.۱ درصد رسید که در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (منفی ۲.۰ درصد)، ۲.۱ واحد درصد کاهش یافته‌است. در میان قلم­‌های مرغداری­‌های صنعتی، بیشترین میزان افزایش قیمت مربوط به قلم" مرغ حذفی " (۱.۶ درصد) و بیشترین میزان کاهش قیمت مربوط به قلم " جوجه‌ی یک روزه " (۱۱.۱- درصد) می‌باشد.

کاهش تورم نقطه به نقطه

در اسفند ماه ۱۴۰۲ تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش مرغداری­های صنعتی کشور نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۵۱.۸ درصد بوده‌است که در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (۵۸.۴ درصد) ۶.۶ واحد درصد کاهش داشته‌است. به عبارتی، میانگین قیمت دریافتی توسط تولیدکنندگان محصولات مرغداری­های صنعتی به ازای تولید قلم­های خود در داخل کشور، در اسفند ماه ۱۴۰۲ نسبت به ماه مشابه سال قبل، ۵۱.۸ درصد افزایش دارد. در بین قلم­های مرغداری­‌های صنعتی، کمترین تورم نقطه به نقطه مربوط به قلم " کود" (۲۴.۵ درصد) و بیشترین آن مربوط به قلم " جوجه‌ی یک روزه " (۱۲۹.۲ درصد) می­‌باشد.

کاهش تورم سالانه

در اسفند ماه ۱۴۰۲ تغییرات میانگین شاخص قیمت تولیدکننده محصولات مرغداری­های صنعتی در داخل کشور در دوازده ماه منتهی به این ماه نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ۵۷.۸ درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (۵۹.۵ درصد)، ۱.۷ واحد درصد کاهش نشان می­دهد. در ماه مورد بررسی، در میان قلم­های مرغداری­های صنعتی کشور، کمترین تورم سالانه مربوط به قلم " تخم مرغ خوراکی" (۲۵.۴ درصد) و بیشترین آن مربوط به قلم " جوجه‌ی یک روزه " (۱۰۰.۷ درصد) می­‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی