Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاو از بازیکنان سرعتی بونایتد می گوید. 

طرفداری-  با جذب دنیل جیمز، تعداد بازیکنان سرعتی منچستریونایتد در این فصل افزایش یافته است. پس از پیشنهاد گرینوود برای فرستادن یک تیم دوی 5*100 متر امدادی به مسابقات، اکنون لوک شاو هم از داستان های بازیکنان سرعتی تیم در تمرینات می گوید. 

به گزارش Daily Star، لوک شاو در مصاحبه ای گفت:

جر و بحث بازیکنان سرعتی تیم در تمرینات؟ زیاد کل‌کل جدی‌ای نیست، اما خب بچه ها بعضی وقت‌ها با هم سر این موضوع بحث می کنند و گاهی پیش می آید که همه ما خواهان برگزاری یک مسابقه دو 100 متر می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیاد جالب نیست که سرعت یکی از بازیکنانمان را از دیگری پایین تر بدانم، می خواستم از رشفورد نام ببرم، اما دنیل جیمز را نمی توان دست کم گرفت او به طرز باور نکردنی ای سریع است. روی دنیل برای شکست دادن مارکوس در کورس سرعت حساب باز می کنم. اما خب هر دوی آنها به نظرم سریع‌اند.  

لوک شاو در این فصل از ارکان دفاعی اصلی منچستریونایتد بوده است. در 7 بازی اخیری که شاو برای شیاطین سرخ به میدان رفته، این تیم آمار خیره کننده 18 گل زده و تنها 1 گل خورده را بر جای گذاشته است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان سرعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • (ویدئو) سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • زائری از پرو
  • مهارت‌های عجیب و باورنکردنی در مستطیل سبز / فیلم
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!