Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@10:34:13 GMT

پوستر فیلم جدید «ون دیزل» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۱۵۱۶

پوستر فیلم جدید «ون دیزل» منتشر شد

خبرگزاری میزان- جدیدترین پوستر رسمی فیلم سینمایی «بلادشات» یا عکس خونین به کارگردانی «دیو ویلسون» توسط کمپانی سونی پیکچرز اینترتیمنت منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:00 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۳۷۵

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدیدترین پوستر رسمی فیلم سینمایی «بلادشات» یا عکس خونین به کارگردانی «دیو ویلسون» توسط کمپانی سونی پیکچرز اینترتیمنت منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«وین دیزل» بازیگر مطرح سینمای هالیوود با دیگر و همزمان با آغاز سال نو میلادی با فیلم جدید و اکشن خود به سینماهای جهان باز خواهد گشت. از معروف‌ترین فیلم‌های او می‌توان به سری فیلم‌های سریع و خشن، ریدیک و تریپل اکس اشاره کرد. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده اخبار پیرامون آخرین فیلم وین دیزل اینجا کلیک کنید

بلادشات نام فیلم جدیدی است که وین دیزل در آن به ایفای نقش پرداخته است، این اثر فیلمی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی دیو ویلسون است که در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. فیلمنامه این فیلم توسط جف وادلو و اریک هیزرر بر اساس شخصیتی به همین نام از انتشارات ولیانت کامیکس به رشته تحریر درآمده است.

علاوه بر وین دیزل بازیگرانی همچون ایزا گونزالس، سم هیوین، توبی کبل و گای پیرس، لامورن موریس و یوهانس هویکور یوهانسون در فیلم سینمایی «بلادشات» به ایفای نقش پرداخته اند.

کلمبیا پیکچرز، کراس کریک پیکچرز، اوریجینال فیلم و والیانت اینترتیمنت به صورت مشترک تولید این فیلم سینمایی بر عهده داشته اند. به تازگی تصاویری از حضور وین دیزل در نقش «روی وینسون» نقش اول فیلم سینمایی «بلادشات» منتشر شده است، انتشار می رود این فیلم یکی از شانس‌های گیشه در کریسمس هالیوود در جذب گیشه باشد. 

دیزل امسال پرفرو‌ش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان را در برنامه داشت، فیلم سینمایی «اونجرز ۳» با حضور نزدیک به ۲۰ شخصیت ابرقهرمانی توانست با گذر از مرز ۲ میلیارد دلار فروش جهانی چهارمین فیلم تاریخ سینما باشد که این مرز را رد می‌کند. این فیلم بعد از سه فیلم آواتار، جنگ ستارگان و تایتانیک چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای ایران فیلم سینمایی منتشر شد وین دیزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد

برای نخستین بار ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ۵۰ اثر گرافیکی و پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه، امروز پنجم اردیبهشت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، همسر شهید منتظر قائم، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر واقع در صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، این آثار در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور هم‌زمان با رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تولید شده است.

کد خبر 747578

دیگر خبرها

  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان