Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@19:13:42 GMT

عباسعلی دومین المپیکی ایران در کاراته

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۱۶۶۲

عباسعلی دومین المپیکی ایران در کاراته

خبرگزاری میزان- دو نماینده کشورمان به دیدار فینال و رده‌بندی سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۲۰ راه یافتند. تاریخ انتشار: 22:08 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۴۹۱ به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان دومین روز لیگ جهانی کاراته وان سالزبورگ اتریش، تیم ایران موفق شد دو نماینده را راهی دیدار فینال و رده‌بندی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیده عباسعلی در سنگین وزن بانوان موفق شد با شکست دادن تمامی رقبا به دیدار فینال راه یابد و ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم به دیدار رده‌بندی راه یافت.

در وزن ۶۸+کیلوگرم، حمیده عباسعلی ۵ بر صفر الساندرا استوبلوا از بلغارستان را شکست داد. سپس ۳ برصفر چنیز جمی از تونس را مغلوب کرد. در سومین مبارزه ۲ بر صفر صوفیا برولتسوآ از قزاقستان را برد و به نیمه‌نهایی رفت. او در این مرحله ۴ بر ۳ بر ماریا تورس گارسیا از اسپانیا پیروز شد و فینالیست شد.
عباسعلی فردا (یکشنبه) برای کسب مدال طلا به مصاف سیلیو فراکوتی از ایتالیا می‌رود. عباسعلی که پیش از این مسابقات و در رنکینگ وزن المپیکی ۶۱+ کیلوگرم با کسب ۶۰۰۷.۵ امتیاز در رتبه سوم قرار داشت و در رنکینگ جهانی وزن ۶۸+ کیلوگرم صدرنشین بود، با حضور در دیدار نهایی و با توجه به حذف النی چاتزیلیادو از یونان، سهمیه المپیک خود را در وزن المپیکی ۶۱+ کیلوگرم قطعی کرد.

پیش از این، بهمن عسگری موفق به کسب نخستین سهمیه المپیک کاراته شده بود.

بیشتر بخوانید: حذف گنج‌زاده در کاراته وان اتریش انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کاراته سجاد گنج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟

جدای از مصاف مهم محسن‌نژاد - ده‌بزرگی و گرایی – اسماعیلی که قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست اتفاق بیفتد، تعداد دیگری از مدعیان کشتی فرنگی نیز به این رقابت اعزام خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق چرخه اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص دو وزن 60 و 67 کیلوگرم که دو مدعی اصلی هر دو وزن قرار است در تورنمنت مجارستان با هم برای رسیدن به دوبنده وزن المپیکی تیم ملی رقابت کنند، نفرات دیگری نیز با دو هدف عازم این جام خواهند شد.

تعدادی از نفرات برتر جام تختی و مدعیان اوزان غیر المپیکی با هدف انتخاب تیم‌های شرکت‌کننده در امیدهای جهان و جهانی اوزان غیرالمپیکی به بوداپست اعزام می‌شوند.

چراکه باتوجه به تعداد زیادی از مدعیان اوزان غیرالمپیکی که نتوانستند در وزن المپیکی به عضویت تیم ملی کشورشان درآیند و همچنین آن دسته از مدعیانی که درنهایت سهمیه المپیک را نمی‌گیرند، خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی آماده می‌کنند و این رقابت‌ها قطعا از سطح بالایی برخوردار خواهد بود.

اگرچه به نظر می‌رسد باتوجه به تفاوت سطح پویا دادمرز با سایر رقبای سبک وزن داخلی، او حضورش در آلبانی – درصورت صدور ویزا برای تیم ایران- قطعی کرده باشد اما در سه وزن دیگر هنوز ملی‌پوشان مشخص نشده‌اند.

در 63 کیلوگرم احتمالا رقابت دیگری بین ایمان محمدی و میثم دلخانی با اعزام به تورنمنت‌های خارجی به جریان بیفتد و نفر برتر صاحب دوبنده تیم ملی شود.

در 72 و 82 کیلوگرم هم باتوجه به رضایت‌بخش نبودن عمکرد نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا، رقابت همچنان بین مدعیان در جریان است، خصوصا در 82 کیلوگرم که به محمدعلی گرایی هم اجازه ورود به چرخه این وزن داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان