Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: مسیر رودخانهٔ یالیان به سمت کوچار، رفع تصرف و بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان در بازدید از وضعیت رودخانهٔ یالیان که با همراهی سرپرست فرمانداری البرز، مدیر عامل آب منطقهای و معاون راهداری استان صورت گرفت اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل بهار و احتمال وقوع بارش‌های فصلی شدید و بروز سیلاب و طغیان رودخانه‌ها، بازدیدهای دوره‌ای از وضعیت رودخانه‌ها، مسیل‌ها، پل‌ها، کانال‌ها و غیره در سطح استان در حال انجام است و عملیات لایروبی و بازگشایی مسیرها در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی افزود: طی بازدید هفتهٔ گذشته، مشخص شد که وضعیت رودخانهٔ یالیان در شهرستان البرز مناسب نبوده که در پی آن، بازدید تخصصی در روز جاری به همراه مسؤلین از این رودخانه انجام گرفت و مقرر گردید، با اقدام شرکت آب منطقه‌ای و همکاری راهداری، احداث پل بر روی مسیر کمال آباد به آبیک انجام گرفته تا انتهای رودخانهٔ یالیان که در اثر احداث جاده قطع شده بود، بازگشایی و رفع تصرف شده و رودخانه یالیان به شاخه کوچار متصل شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت رودخانه‌های استان و تجربه سیل فروردین ماه سال جاری و نیز با عنایت به دستور بازرسی و لایروبی مسیر رودخانه‌ها که به دستگاه‌های متولی ابلاغ گردیده، کوتاهی و سهل انگاری در این زمینه که میتواند منجر به وارد آمدن خسارات جانی و مالی به زیرساخت‌ها و جان و مال مردم شود، از جانب هر ارگانی که باشد؛ پذیرفته نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین رودخانه مسیل پیشگیری از بحران وضعیت رودخانه رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وضعیت رودخانه دز در بارش‌های اخیر

(تصاویر) وضعیت رودخانه دز در بارش‌های اخیر

دیگر خبرها

  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • (تصاویر) وضعیت رودخانه دز در بارش‌های اخیر
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود