Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@12:07:42 GMT

اتریش به دنبال بستن مرزهای بالکان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۲۰۲۴

«سباستین کورتس» صدراعظم اتریش روز شنبه در واکنش به هجوم مهاجران به سمت یونان از ترکیه گفت که می‌توان مرزهای سراسر بالکان را بست.

اخبار بین الملل - به نوشته خبرگزاری «رویترز» صدر اعظم اتریش که از منتقدان دولت ترکیه و مهاجرت غیرقانونی است، در این زمینه گفت: «ما در اتحادیه اروپا و بالکان غربی با شرکای خود در تماس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت عدم موفقیت اتحادیه اروپا در این زمینه، اتریش به تنهایی از مرزهای خود محافظت می‌کند.»

سباستین کورتس در سال ۲۰۱۷ پس از اتخاذ مواضع سرسختانه در مورد مهاجرت، قدرت را به دست آورد. در آن زمان یک درصد جمعیت اتریش را پناهجویان شکل می‌دادند.

صدر اعظم اتریش در ادامه به عدم تکرار هجوم پناهجویان همچون سال ۲۰۱۵ اشاره کرد و افزود که هدف اروپا باید محافظت از مرزها و متوقف ساختن مهاجرت‌های غیرقانونی باشد.

کورتس گفت کشورش برای اعزام مرزبان به کشورهایی که مرزهایشان با احتمال ورود پناهجویان روبروست، آمادگی دارد.

در پی اقدام جدید ترکیه و باز کردن مرزهای خود، صدها پناهجو از ترکیه به سرعت به سمت یونان و بلغارستان حرکت کرده‌اند به امید آنکه بتوانند از مرز عبور کرده و وارد اروپا شوند. این در حالی است که کشورهای همسایه ترکیه در واکنش به این اقدام ترکیه، تدابیر امنیتی در مرزهای خود را تشدید بخشیده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهاجران اخبار بین الملل اتریش اتریش بالکان ترکیه یونان مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره اتریش یورو را از دست داد

پس از داوید آلابا، یکی دیگر از ستاره‌های تیم ملی اتریش برای مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی آلمان در دسترس نخواهد بود.

زاور شلاگر از لایپزیش در بازی مقابل هوفنهایم بدون هیچ برخوردی به شدت آسیب دید و معاینه پزشکان نشان داد که رباط صلیبی او پاره شده و یورو را از دست می‌دهد.

به گزارش باشگاه لایپزیش، شلاگر امروز در هوکرووم تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای چند ماه از میادین دور خواهد بود.

شلاگر به عنوان یک هافبک وسط تاثیر زیادی در خط میانی اتریش داشت و مطمئنا عدم حضور او در مسابقات یورو به ضرر این تیم می‌شود.

این اولین بار نیست که این بازیکن چنین مصدومیتی داشته و برای دومین بار با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است. رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، علاوه بر نیکلاس سیوالد، از مارسل سابیتزر، کنراد لایمر و فلوریان گریلیش نیز می‌تواند در پست او استفاده کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نزدیکی به ناتو در دستورکار کشورهای بی‌طرف اروپا
  • تضمین مارکو به فرستاپن برای ترک ردبول
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • برگزاری کنفرانسی برای مهار مهاجران در دانمارک
  • ماکرون: به‌دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستیم!
  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه