Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «شیطان وجود ندارد» ساخته محمد رسول‌اف برندۀ خرس طلایی جشنواره برلین شد. در این دوره از جشنواره فیلم برلین ۱۸ فیلم از کشورهای گوناگون حضور داشتند. امسال فیلم‌هایی از سالی پاتر، کلی رایکارد، ریثی پان و ابل فرارا برای خرس طلایی رقابت می‌کردند که در نهایت به فیلم محمد رسول‌اف اهدا شد.

برنیس بژو، برو کمپر، آن ماری جاسر، کنت لونرگان، لوکا مارینلی و کلبر مندونسا اعضای هیات داوری این دوره از جشنواره برلین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیات داوری به ریاست جرمی آیرونز برندگان را انتخاب کرده‌اند.

در برلیناله ۲۰۲۰ با اهدای خرس طلایی افتخاری از یک عمر فعالیت هلن میرن بازیگر سرشناس سینما که جوایز معتبری چون اسکار، بفتا و گلدن گلوب را در کارنامه دارد، تقدیر شد.

فیلم «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسول‌اف علاوه بر خرس طلایی، برنده جایزه بین‌الملل بخش کلیسای جهانی هم شده است.

بهترین فیلم کوتاه

فیلم کوتاه «تی» به کارگردانی کیشا ری‌ویترسپون بهترین فیلم کوتاه جشنواره برلین شد و خرس طلایی را از آن خود کرد. فیلم کوتاه «فیلیپینانا» به کارگردانی رافائل خرس نقره‌ای را که جایزه ویژه هیات داوران در این بخش است، از آن خود کرد.

جایزه ۴۰ هزار یورویی بهترین فیلم مستند

ریتی پان کارگردان نامدار سینما با مستند «در معرض اشعه» جایزه بهترین مستند هفتادمین دوره جشنواره برلین را دریافت کرد. این جایزه همراه با جایزه نقدی ۴۰ یورویی به برنده اهدا می‌شود.

برندگان جوایز جشنواره برلین ۲۰۲۰

خرس طلایی بهترین فیلم: «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمدرسول‌اف

خرس نقره‌ای، جایزه بزرگ هیات داوران: «هرگز به‌ندرت گاهی همیشه» به کارگردانی الیزا هیتمن

خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی: هونگ سانگ‌سو برای کارگردانی «زنی که گریخت»

خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن: پائولا بیر در «آندین»

خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد: الیو جرمانو در فیلم «پنهان»

خرس نقره‌ای بهترین فیلمنامه: برادران دینوچنزو برای فیلمنامه «داستان‌های بد»

خرس نقره‌ای مشارکت برجسته هنری: یورگن یورگه برای فیلمبرداری «دائو ناتاشا»

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیطان وجود ندارد محمد رسول اف برلین سینما شیطان وجود ندارد جشنواره برلین محمد رسول اف بهترین فیلم فیلم کوتاه خرس طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت