Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:15:31 GMT

کمپین واکسیناسیون آنفولانزا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۲۶۲۷

کمپین واکسیناسیون آنفولانزا برگزار می‌شود

دولت برزیل روز پنجشنبه تصمیم گرفت تا با توجه به وضعیت ویروس کرونا در این کشور، کمپین سالانه واکسیناسیون آنفولانزا را پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، دولت برزیل روز پنجشنبه تصمیم گرفت تا با توجه به وضعیت ویروس کرونا در این کشور، کمپین سالانه واکسیناسیون آنفلوانزا را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم در یک کنفرانس مطبوعاتی در سائوپائولو اعلام شد که طی آن ابتلای نخستین فرد به ویروس کرونا نیز مورد تأیید قرار گرفت.

این کمپین که در ابتدا قرار بود از نیمه دوم ماه آوریل آغاز شود، اکنون در ۲۳ مارس کار خود را آغاز می‌کند.

اگرچه این واکسن برای جلوگیری از ابتلا به COVID-19 مؤثر نیست، دولت برزیل معتقد است با کاهش تعداد موارد دیگر انواع آنفلوانزا، بار کار سیستم بهداشت عمومی کاهش می یابد.

علاوه بر این، دولت انتظار دارد که این اقدام برای ساده سازی تشخیص بیماری COVID-۱۹  انجام شود؛ به تازگی ابتلا به ویروس کرونا در یک مرد برزیلی ۶۱ ساله در سائوپائولو، که از ۹ تا ۲۱ فوریه به شمال ایتالیا سفر کرده بود، تایید شده است.

این کمپین که معمولاً بر گروه‌های اولویت‌دار مانند سالمندان، کودکان کوچک و زنان باردار متمرکز است، امسال گروه‌های دیگری مانند نیروهای امنیتی و زندانیان را نیز شامل می‌شود.

بستگان این مرد و چند نفر که در همان هواپیما سفر کرده‌اند نیز تحت نظر احتمال ابتلا به بیماری قرار دارند.

تعداد پرونده‌های مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در برزیل به 132 نفر رسیده است؛ به گفته وزیر بهداشت این کشور، انتظار افزایش شمار افراد مبتلا نیز می‌رود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون برزیل کمپین ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳) »، با تصویب این جدول موافقت کردند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901331

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد