Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ابلاغ دستوری به روسای حوزه‌های قضایی برای برخورد با محکتران، گفت: دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری با هرگونه احتکار اقلام پزشکی و بهداشتی قاطعانه برخورد می‌کند. تاریخ انتشار: 01:00 - 11 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۴۲۷

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نگرانی‌های شهروندان در خصوص شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک و اقلام بهداشتی اظهار کرد: متأسفانه موضوع گسترش بیماری کرونا در میان مردم سبب شده تا عده‌ای سود جو با سوء استفاده از شرایط موجود اقدام به احتکار اقلام بهداشتی مرتبط با این بیماری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری افزود: دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری به منظور صیانت از سلامت و امنیت شهروندان ضمن همکاری با سایر ادارات جهت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا، با هرگونه احتکار اقلام پزشکی و بهداشتی قاطعانه برخورد می‌کند.   بیشتر بخوانید: کشف ۱۷ هزار ماسک احتکار شده از یک واحد صنفی عرضه وسایل صنعتی در اشکذر پلمب یک داروخانه متخلف به دلیل امتناع از توزیع محصولات ضدعفونی کننده بهرامی با اشاره به ابلاغ دستوری به روسای حوزه‌های قضایی برای برخورد با محکتران تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده در صورت مشاهده هرگونه احتکاری با واحد متخلف شدیداً برخورد و اقلام کشف شده نیز به قیمت مصوب در اختیار معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرونا دادگستری چهارمحال و بختیاری کرونا استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری