Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم گفت: ‌در مجلس فعلی توانمندی رفع سریع و جدی مشکلات بازنشستگان ‌وجود ندارد بنابراین در مجلس یازدهم فراکسیونی با عنوان "فراکسیون حمایتی از بازنشستگان" تشکیل می‌دهم. ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

عباس مقتدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون اینکه مجلس باید ساختار جدیدی ایجاد کند، اظهار داشت: گاهی وضعیت کشور در برخی موارد اورژانسی است اما با آن به طور معمولی رفتار می‌شود، تا زمانی که به دنبال حل مشکل نباشیم نمی‌توانیم موانع را از پیش برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خواسته‌های مهم مردم کشورمان بر روی زمین مانده است، افزود: در طول سالیان گذشته گویی مسئولان اصل وجود مشکل را نپذیرفته‌اند زیرا اگر معضلات مردم را پذیرفته بودند حتماً درصدد رفع آنها اقدامات اساسی انجام می‌دادند.

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم درباره اینکه امروز براساس آمار‌های رسمی کشور بیش از 12 میلیون نفر از جمعیت جوان کشور بین 21 تا 25 سالگی قرار دارند، بیان کرد: یکی از اساسی‌ترین اقدامات که نیاز به پیگیری سریع و اورژانسی دارد ازدواج جوانان در کشور است زیرا عدم توجه به آن مشکلات حادی را در آینده پدید می‌آورد.

وی اضافه کرد: برای جهت‌دهی این مسئله مهم به دنبال آن هستیم که ساختاری جدید در مجلس شورای اسلامی ایجاد کنیم زیرا ساختارهای موجود جوابگوی رفع چنین موضوع مهمی نیست بنابراین تغییر فراکسیون جوانان و تسهیل ازدواج آنان گامی روبه جلو برای پذیرش مشکل از سوی مجلس و همت برای حل آن است.

مقتدایی پیرامون اینکه مجموع قابل توجهی از جمعیت کشورمان در زمره بازنشستگان قرار دارند و رفع مشکلات این قشر نیازمند رسیدگی حداکثری است، گفت: با ارقام و حقوق‌های نظیر یک میلیون و 800 تومان هرگز نمی‌توانیم معیشتی در شأن بازنشستگان را تأمین کنیم بنابراین باید ساختاری در مجلس شورای اسلامی ایجاد شود.

وی ادامه داد: کمیسیون فعلی در مجلس توانمندی رفع سریع و جدی مشکلات بازنشستگان را ندارد باید فراکسیونی تحت عنوان فراکسیون حمایتی از بازنشستگان کشور پدید بیاید و بنده به‌عنوان نماینده مردم اصفهان در این عرصه پیشقدم خواهم شد و با همت مضاعف چنین موضوعی را در سطح کلان، ملی و استانی با حمایت دانایان و متخصصان مجموعه بازنشستگان حل و فصل و پیگیری خواهیم کرد.

نمایندگان منتخب شهر اصفهان: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از شرایط اقتصادی موجود استفرمانده سپاه خراسان شمالی: منتخبان مردم در مجلس یازدهم «اقتصاد و معیشت» را اولویت اصلی قرار دهندمنتخب مردم ماکو در مجلس یازدهم: مجلس دهم دولت را به چالش جدی نکشید / نظارت‌ها در دوره جدید افزایش می‌یابد

منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌های مهم و متعددی که استان اصفهان دارد باید ساختارهای جدیدی که هزینه‌بر نیست را با تجمیع و توانمندی نمایندگان ایجاد کنیم و کارها را ضمن دقت و سرعت بالا با فراهم کردن تسهیلات پیش ببریم.

وی بیان کرد: ایجاد فراکسیون حمایت از بازنشستگان کشور، فراکسیون حمایت از کارگران، فراکسیون جوانان و تسهیل ازدواج، فراکسیون توسعه حمل و نقل کشور، فراکسیون اصناف و مشاغل خرد در کنار سایر ابعاد قانونگذاری از اهداف من خواهد بود.

مقتدایی خاطرنشان کرد: به نظرم می‌توانیم در خرداد و تیرماه با اهتمام ویژه‌ای و یاری طلبیدن از سایر نمایندگان استان و کشور چنین ساختارها و سازوکارهایی را ایجاد کنیم و با فراهم کردن آنها بتوانیم فعالان بخش‌های ذی‌نفع را در سطح ملی شناسایی و از توانمندی، دانایی و اطلاعات آنها بهره گرفته و عملاً مردم را برای انجام کارهای خودشان با سازمان‌دهی دقیق‌تر کمک کنیم. 

انتهای پیام/ 171

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم فراکسیون حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، احمد راستینه با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی گفت: ارتقای سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از نیم به سه درصد از مهمترین دستاورد‌های مجلس یازدهم بود.
وی افزود: با توجه به اهمیت مساله فرهنگ تلاش می‌شود این سهم از بودجه عمومی به پنج درصد ارتقا یابد در این صورت است که می‌توان ادعا کرد حداقل‌های تحول نظام فرهنگی کشور فراهم شده است.
نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تا قبل از مجلس یازدهم به غیر از اعتبارات جاری و حقوقی، هیچ اعتباری برای تحول فرهنگی و تولید محتوا پیش‌بینی نمی‌شد، اما امروز در یک جدول از مجلس شورای اسلامی اعتبار برای این بخش مصوب شد.
وی گفت: از این مبلغ سهم فعالیت‌های پرورشی، فرهنگی و ورزشی دانش‌آموزان ۳۶ هزار میلیارد ریال و ۲۵ هزار میلیارد ریال هم برای ترویج فرهنگ ازدواج، حجاب، عفاف و برنامه‌های فرهنگی موثر در دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.
راستینه با اشاره تصویب قانون خانواده و جوانی جمعیت در مجلس یازدهم گفت: ۲۷ صدم مالیات بر ارزش افزوده سهم ورزش دانش‌آموزی است و در این ارتباط ۷۰ هزار میلیارد ریال از محل بودجه در این بخش مصوب شده است.
این عضو کمسیون فرهنگی مجلس یازدهم افزود: یکی از کارکرد‌های مجلس یازدهم انجام کار تحولی برای پویانمایی است که برای تولید محتوای ویژه کودک و نوجوان اعتبار ویژه مصوب شده است.
وی با تاکید بر اینکه کمبود معلم تنها مختص یک استان نیست، گفت: نظام آموزش و پرورش در ۱۰ سال گذشته نسبت به امر جذب معلم کوتاهی بسیاری داشت و ردیف استخدامی برای جذب معلمان داده نشد و همین امر موجب شد تا امروز با مشکل کمبود معلم روبرو شویم.
نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نشست‌های نظارتی مجلس شورای اسلامی، تلاش براین است که در سال تحصیلی جدید مشکلات کمتری در خصوص تامین معلم وجود داشته باشد.
به گفته راستینه، افزایش ظرفیت جذب و استخدام معلمان از سوی سازمان امور استخدامی و افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان از جمله راهکار‌های در نظر گرفته شده برای کاهش مشکل کمبود معلم است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند