Web Analytics Made Easy - Statcounter

انیمیشن سریالی سیمپسون‌ها از ۲۰ سال قبل پیشگویی‌های عجیبی کرده است که اکثراً محقق شده‌اند.

به گزارش شریان نیوز،  سریال انیمینشی محبوب سیمپسون‌ها که ۳۰ سال از نمایش اولین قسمت آن تا به امروز می‌گذرد، پیشگویی‌های عجیبی کرده است که تقریباً تمام آن‌ها درست از آب درآمده است.

 

شاید جالب باشد بدانیم این انیمیشن در سال ۲۰۰۰ درباره رئیس جمهور آینده ایالت متحده آمریکا خبر می‌دهد که قرار است فردی با مشخصات و ظواهر کاملاً منطبق با ترامپ رئیس جمهور این کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد که همان ترامپ است حتی در صحنه‌ای از کارتون در حال پایین آمدن از پله‌برقی است که تابلوی یکی از هوادارانش که بالای او ایستاده است از دست می‌افتد. دقیقاً همین اتفاق در یکی از حضور‌های ترامپ در میان هوادارانش رخ می‌دهد که انطباق آن بسیار جالب است.

نمایی از انیمیشن سیمپسون‌ها همراه با ترامپ

در ادامه این کارتون ترور ترامپ و حتی انتخاب نفر بعدی برای ریاست کاخ سفید نیز مشخص می‌شود. رئیس جمهور بعدی آمریکا یک زن است، اما در این سریال معلوم نمی‌شود که او کیست؟

پیشگویی عجیب درباره حضور ترامپ در کنار پادشاه عربستان

اما پیشگویی‌های سیمپسون‌ها یا شاید خبردادن از آینده این انیمیشن به همین‌جا ختم نمی‌شود. این انیمیشن در سال ۲۰۱۰ خبر از انتقال ویروسی از چین به سرتاسر دنیا می‌دهد که در آن همه مردم آلوده به این ویروس می‌شوند. در نمایی از این کارتون کارگران چینی با خنده شیطان‌صفتانه‌ای ویروس را به درون کارتنی می‌دمند و به دنیا ارسال می‌کنند. بعد از آن پدرخانواده سیمپسون‌ها کارتن را باز می‌کند و یکباره این ویروس خبیث وارد و انتقال آغاز می‌شود.

انتقال ویروس از چین به آمریکا

این انیمیشن و برخی دیگر از انیمیشن‌های آمریکایی به صورت‌های متنوعی پیشگویی‌ها از مسائل و موضوعات مهم آمریکا کرده‌اند که برخی از آنان درست از آب درآمده است.

اما واقعاً این مطالب، اخبار غیب است یا اخباری است که از صحت آن قبل‌تر اطمینان وجود داشته و بعد منتشر شده است؟

در ضمن این تمام ماجرا نیست؛ زیرا در بخشی دیگر از این کارتون عجیب، صحنه نماز خواندن «هومر» پدر خانواده به صورت پنهانی بر سجاده نیز پخش می‌شود که نگرانی لیسا را به همراه دارد.

نشانه‌گذاری‌های تاریخی در آثار هالیوودی می‌تواند ذهن مخاطبان را درگیر این نکته کند که شاید جهان پیرامون ما توسط دست‌های پنهانی در حال اداره شدن است که ما از آن بی‌خبریم!

منبع: شریان

کلیدواژه: پیشگویی ها سیمپسون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • رمزگشایی از گورستان تاریخی هفتاد ملا (+عکس)
  • چراغ دریایی
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما