Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: قهرمان اسکی اسنوبورد ایران در حمله شش جوان قمه به دست راهی بیمارستان شد.

به گزارش رکنا، ساعت یک بامداد چهارشنبه پوریا کیا شمشکی که قهرمان اسکی در رشته اسنوبورد است، همراه دوستانش در منطقه شمشک پایین بودند که ناگهان خودروی پاترول مشکی رنگ از خودروی آن ها سبقت گرفت و سپس جلوی راه آن ها را بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوریا و سه تن از دوستانش شوکه شده بودند که ناگهان شش جوان با در دست داشتن قمه و چاقو از خودروی پاترول مشکی پیاده شدند و به سمت پوریا و سه تن از دوستانش که داخل خودرویشان بودند، حمله کردند.

سه جوان قمه به دست در ابتدا به سراغ پوریا رفتند و با ضربات چاقو و قمه او را به شدت زخمی کردند و در حالی که دوستان پوریا با سه جوان دیگر درگیر بودند، ناگهان پوریا که از ناحیه سر، کمر و دست به شدت زخمی شده بود، روی زمین افتاد.

پوریا غرق خون روی زمین بود که شش جوان قمه به دست سوار بر خودرو پا به فرار گذاشتند و پوریا به کمک دوستانش به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل شد که با توجه به وخیم بودن محل زخم ها و شدت خون ریزی، وی با آمبولانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

ماموران با حضور در کلانتری از حمله شش جوان چاقو به دست مطلع شدند و پوریا و دوستانش همگی اعلام کردند که مردان شرور همگی مست بودند و هیچ شناختی از آن ها نداشتند.

قهرمان اسکی در بیمارستان

پوریا 29 ساله، فوق لیسانس مدیریت ورزشی و مربی سه رشته ورزشی دوچرخه سواری، دو و میدانی و اسکی اسنوبورد در حالی که روی تخت بیمارستان شهدای تجریش تحت نظر پزشکان قرار داشت، گفت: همراه دوستانم سوار بر خودرو بودیم و قصد داشتم دوستانم را به خانه شان برسانم و بعد به خانه بازگردم تا صبح به پیست اسکی دربندسر بروم که ناگهان خودروی پاترول با سرعت از کنار ما عبور کرد و نزدیک بود با هم تصادف کنیم.

وی افزود: خودروی پاترول پس از عبور از ما جلوی راهمان را گرفت و شش مرد با قمه و چاقو به جان ما افتادند که سه نفر از آن ها با قمه به کمر، دست وسرم ضرباتی زدند و سپس با مشت و لگد مرا نیمه بیهوش روی زمین انداختند.

قهرمان اسکی اسنوبورد ادامه داد: ریه ام پاره و تاندون اصلی دستم قطع شد. پزشکان می گویند احتمال دارد پس از یک سال درمان بتوانم دستم را به راحتی تکان بدهم. روی سرم نیز جای ضربات چاقویشان وجود دارد. تا بهتر شدن ریه ام باید در بیمارستان بمانم.

پوریا گفت: ریه ام التهاب دارد و از مردم می خواهم برایم دعا کنند و امیدوارم هرچه زودتر پلیس این شرورها را دستگیر کند.

اعتراض مردم شمشک

اهالی منطقه شمشک گفتند، این سومین بار است که این اتفاق در این منطقه رخ می دهد. در گذشته خودروهای پلیس در منطقه شمشک تردد زیادی داشتند و امنیت در این محل برقرار بود اما مدتی است که گشت های پلیسی کم شده و با اتفاقات و حمله هایی که صورت گرفته ناامنی زیاد شده و مردم شب ها با استرس از خانه هایشان بیرون می آیند.

از پلیس و قوه قضاییه می خواهیم که با عاملان این اتفاقات به صورت جدی برخورد کنند تا دیگر کسی به خودش اجازه ندهد به حالت مست و با در دست داشتن قمه و چاقو ترس وحشت بین مردم ایجاد کند.

با توجه به وجود پیست بین المللی دربندسر و پیست شمشک و قرار داشتن در مسیر پیست دیزین گردشگران ، ورزشکاران و مردم زیادی به این منطقه مراجعه می کنند که اگر نظارت کافی برای امنیت منطقه صورت نگیرد، شاهد اتفاقات تلخی خواهیم بود و باعث بد نام شدن منطقه خواهد شد.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان این حمله خونین ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا فرار تصادف پلیس اخبار حوادث اسکی ایران بیمارستان تهران وحشیانه کرونا عکس فیلم ویروس بیمارستان اخبار تهران حوادث تهران درگذشت تلگرام مبارزه خودروی پاترول قهرمان اسکی شش جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است

یک مقام اطلاعاتی ارتش اوکراین اوضاع کنونی در خط مقدم نبرد با روسیه را از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «وادیم اسکی‌بیتسکی» جانشین سازمان اطلاعات نظامی اوکراین می‌گوید اوضاع در خطوط مقدم نبرد با روسیه حتی از زمان آغاز جنگ در فوریه سال ۲۰۲۲ هم دشوارتر است و حتی ممکن است بدتر از این هم شود.

این مقام اطلاعاتی اوکراین در مصاحبه با نشریه انگلیسی اکونومیست مدعی شد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به ارتش این کشور دستور داده پیش از جشن‌های «روز پیروزی» بر آلمان نازی در نهم می (۲۰ اردیبهشت) و یا قبل از سفر او به چین در هفته پس از آن، دستاورد میدانی داشته باشند.

اسکی‌بیتسکی در این مصاحبه گفت: «مشکل ما بسیار ساده است، ما سلاح نداریم. ما از قبل می‌دانستیم که ماه‌های آوریل و می زمان سختی برای ما خواهد بود».

این مقام وزارت دفاع اوکراین گفت او راهی را برای اوکراین متصور نیست که بتواند به‌تنهایی در میدان نبرد با روسیه پیروز شود.

او همچنین گفت حتی اگر اوکراین بتواند روسیه را به سمت مرزهای ۱۹۹۱ عقب براند، در این صورت هم جنگ به پایان نمی‌رسد.

اسکی‌بیتسکی معتقد است راه پایان این‌گونه جنگ‌ها، مذاکره است و در حال حاضر هر ۲ طرف در تلاش هستند تا پیش از برگزاری گفت‌وگوهای بالقوه آتی، «مطلوب‌ترین موضع» را اتخاذ کنند.

این مقام اوکراین در ادامه پیش‌بینی کرد که «مذاکرات معنادار» میان مسکو و کی‌یف تا پیش از نیمه دوم سال ۲۰۲۵ آغاز نمی‌شود.

اسکی‌بیتسکی درباره اوضاع میدانی هم گفت: «ارتش روسیه دیگر مانند سال ۲۰۲۲ نیست و حالا مانند یک پیکره واحد و با یک برنامه مشخص و تحت فرماندهی واحد عمل می‌کند».

مقام اطلاعاتی اوکراین همچنین گفت روسیه در حال تدارک برای یک حمله در مناطق خارکیف و سومی در شرق این کشور است.

او پیش‌بینی کرد حمله اصلی به این ۲ منطقه اواخر ماه جاری میلادی و یا ماه آینده آغاز شود.

اسکی‌بیتسکی شمار نظامیان روس که در عملیات نظامی در اوکراین شرکت می‌کنند را هم ۵۱۴ هزار نفر عنوان کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران