Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-03@21:54:13 GMT

کرونا در کره جنوبی به وضعیت قرمز رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۳۴۲۹

معاون وزیر بهداشت کره جنوبی با اعلام وضعیت قرمز شیوع کرونا در این کشور به مردم هشدار داد در خانه بمانند.

به گزارش شریان نیوز،  کره جنوبی روز شنبه به دنبال اعلام «وضعیت قرمز» شیوع ویروس کرونا از شهروندان خواست در خانه هایشان بمانند.

این کشور در حالی این هشدار را مطرح کرد که تعداد مبتلایان جدید اعلام شده به ویروس کرونا از روز گذشته تا امروز ۸۱۳ نفر بوده و در کل تعداد مبتلایان ۳۱۵۰ نفر اعلام شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کره‌ جنوبی با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده است. اخرین آمار مرگ و میر این کشور ۱۷ نفر بوده و روزانه تعداد مبتلایان رو به افزایش است. اولین فرد مبتلا در این کشور در ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) اعلام شد.

معاون وزیر بهداشت این کشور اعلام کرد: «از شما می‌خواهیم در هیچ برنامه‌ عمومی، گردهمایی‌ مذهبی و اعتراضی شرکت نکنید. به وضعیت قرمز شیوع ویروس رسیده‌ایم. لطفا در خانه بمانید و از تماس با بقیه افراد خودداری کنید.»  

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های کره بیان کرد ۶۵۷ مورد جدید مبتلا به این ویروس در روز گذشته از کلیسای شهر دئگو در جنوب‌ شرقی این کشور بوده که به عنوان مرکز اصلی شیوع این ویروس نیز گزارش شده و ۷۹ نفر نیز از استان جئونسانگنام بوده‌اند.

منبع: شریان

کلیدواژه: تعداد مبتلایان وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ظفری سخنگو و معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص وضعیت بارندگی‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: سدهای شوسف و چهار فرسخ پرشده است و سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شده است.

وی افزود: به علت ورود سیل به محور خوسف به قله زری، تردد تنها با خوردو های کمک‌دار مقدور است. تاکنون جان‌باخته و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده است.

ظفری در ادامه گفت: وضعیت بارش در شهرستان خوسف بیشتر از باقی نقاط استان است و بیشترین بارش مربوط به شهرستان خوسف روستای بیشه با بیش از ۵۸ میلیمتر است. سیل و آب‌گرفتگی در باقی نقاط استان به صورت عادی است.

وی همچنین در خصوص وضعیت محورهای استان خراسان جنوبی ناشی از سیل بیان کرد: تمامی محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی، آب‌نماها بسته است.

وی افزود: محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین محور عشق‌آباد به بردسکن مسدود است.

کد خبر 6095657

دیگر خبرها

  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟