Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیل فضل وزیری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور شهرداری سنندج در راستای مقابله با این ویروس تمهیدات واقداماتی را در هفته گذشته آغاز نموده است.

او بیان کرد: یکی از توصیه پزشکان در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس ضدعفونی کردن سطوح و معابر اصلی و پر تردد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فضل وزیری گفت: این سازمان هم در راستای حفظ سلامت شهروندان از شب گذشته عملیات ضد عفونی کردن معابر اصلی سطح شهر را آغاز نمود.

فضل وزیری گفت: ضد عفونی کردن معابر اصلی با سه دستگاه ماشین آلات آتشانی شامل دو دستگاه خودرو مجهز به واتر میست انجام خواهد شد.

او عنوان کرد: ۶ نفر از آتش نشانان این سازمان هم از ساعت ۱۲ شب تا ساعت ۶ صبح عملیات ضد عفونی کردن معابر اصلی را انجام خواهند داد.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج از شهروندان درخواست نمود: از پارک کردن خودرو در معابر اصلی و همچنین تردد غیر ضروری در این ایام خودداری کنید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خدمات رسانی معابر اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت می‌گوید: وضع مطلوب این بخش وابسته به ادامه افزایش در سه سال آینده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی