Web Analytics Made Easy - Statcounter

لایحه تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای کنترل، پیشگیری و مبارزه با کرونا در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کنترل، پیشگیری و مبارزه با کرونا از سوی شهرداری اصفهان به شورای شهر ارسال شد.

فتح الله معین، رئیس کمیسیون پایش و نظارت شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص این لایحه گفت: این لایحه نیازی به مصوبه ندارد و جز حوادث غیر مترقبه محسوب می‌شود و شهرداری بدون مصوبه اجازه تخصیص این اعتبار را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرتضی طهرانی، معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بودجه حوادث غیر مترقبه شهرداری تا ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه ندارد، گفت: به همین دلیل این اعتبار در قالب لایحه به شورای شهر ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان دیگر نهادها اقدام خاصی در خصوص کنترل این بیماری انجام نشده و همه نهادها از شهرداری انتظار تخصیص اعتبار در این زمینه هستند، افزود: در این زمینه شهرداری به دلیل حفظ سلامت شهروندان این پیشنهاد را ارائه داده است.

علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این خصوص اظهار کرد: این اعتبار در اعتبارات بودجه سال ۹۸ و ۹۹ گنجانده شود و شهرداری در اصلاح بودجه این هزینه را بگنجاند.

همچنین رضا امینی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این خصوص اظهار کرد: هزینه این اعتبار با توجه به شرایط دیگر دستگاه‌ها امری ضروری است اما نباید در شهرداری‌های مناطق موازی کاری و اختصاص بودجه داشته باشیم، همچنین باید پس از گذر از این بحران شهرداری گزارش عملکردی در این خصوص ارائه دهد.

در نهایت این لایحه با حداکثر آرا به تصویب رسید.

کد خبر 412908

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان آخرین اخبار ویروس کرونا شهرداری اصفهان تخصیص اعتبار پیشگیری از کرونا بودجه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۱۰۰ میلیارد شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان اظهار کرد: در این جلسه اعتبارات خوبی برای بیمارستان‌های سطح استان دریافت شد.

وی با بیان اینکه در زمینه بازسازی فاضلاب اصفهان نیز بحث و بررسی صورت گرفت، ادامه داد: در این زمینه نیز تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی در قالب ماده ۵۶ مصوب شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری در جهت خدمت‌رسانی مسائل آموزشی، بهداشتی و درمان و.... در دستور کار است.

کد خبر 6095004

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید