Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@12:00:49 GMT

کرونا به داد استقلال رسید!

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۴۴۲۰

علیرضا اکبرپور درباره باخت استقلال در سیرجان و اتفاقاتی که در جریان آن دیدار رخ داد با ما همکلام شد. او همچنین از ورود دوباره فتح‌ا... زاده به کادر مدیریتی باشگاه ابراز خرسندی کرد.
استقلال چرا باخت؟
اخبار ورزشی- به خدا باز هم این استقلال است که با این همه مشکلات چنین فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که موقع رفتن به سیرجان آن مشکلات پروازی برایش ایجاد شد به‌خودی خود روحیه درست و حسابی نداشت. از طرفی دو ماه است تیم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره درست و حسابی ندارد. یک دو جین مصدوم روی دست کادر فنی مانده و از همه مهمتر در روز‌های آخر قبل از سفر هم درست نتوانستند تمرین کنند.
بازی را چطور دیدید؟
بازی بیشتر در اختیار استقلال بود. شاید اگر بچه‌های تیم در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند می‌توانستند حتی به جای تساوی برنده هم بشوند ولی گفتم که بازی در شرایطی برگزار شد که استقلال اصلاً به خوبی برای این دیدار مهیا نشده بود.
سیرجانی‌ها را چطور دیدید؟
آن‌ها تلاش‌شان را کردند ولی بیشتر بازی در نیمه خودی داشتند دفاع می‌کردند. فکر کنم فقط یک فرصت داشتند و همان را هم به خوبی به گل تبدیل کردند.   روی گل چه کسی مقصر بود؟
من نمی‌دانم برنامه استقلال برای ضربه ایستگاهی چیست. روی کرنر باید یک نفر تیر دروازه مخالف را می‌گرفت ولی کسی در آن نقطه نبود تا گل بدی بخورند. این خوب نیست استقلال چنین گلی بخورد. شاید کسی یادش رفته آنجا بایستد. شاید هم یارگیری به شکل نفر به نفر بوده است. ولی هرچه بود گل بدی خوردند.   برخی از کارشناسان استقلال به مجیدی انتقاد کرده‌اند. آیا او در این شکست سهم داشت؟
نه! تیم با وضعیت بدی در میدان حاضر شده بود. تیم دو روز در سالن و راهروی هتل تمرین کرده بود. مصدومانش هم که نتوانسته بودند در همین یکی، دو روز قبل بازی تمرین کنند. برای همین هم وقتی غلامی و فرشید اسماعیلی به میدان رفتند نتوانستند کاری بکنند. استقلال مستحق باخت نبود ولی گاهی در فوتبال این نتایج رقم می‌خورد. از طرفی باید یادمان باشد که دروازه‌بان گل‌گهر هم خیلی عالی کار کرد.   بازی با الوحده هم که به خاطر کرونا لغو شده است؟
این به سود استقلال است. کرونا به دادش رسیده تا کمی استراحت داشته باشد. این تیم از وقتی استراماچونی رفته یک روز آرامش نداشته است.   به خاطر فشار بازی‌ها یا مسائل مدیریتی؟
هر دو! اما باید این را اضافه کنم که علی فتح‌ا... زاده آمد تا ان‌شاءا... این باشگاه مدتی نفس راحت بکشد. باید خیلی وقت پیش فتح‌ا... زاده را می‌آوردند. ولی باز هم خوب است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال استقلال استقلال کرونا استقلال باشگاه استقلال فوتبال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست

به گزارش “ورزش سه”، از شب قبل بازی استقلال معلوم بود که صفا هادی به دلیل مصدومیت با مشکل برای بازی استقلال مواجه است و به همین دلیل هم از ترکیب خارج شد.

در غیاب او سیدمهدی حسینی و ریکاردو الوز برای تراکتور بازی کردند و گوستاوو واگنین و مهدی هاشم‌نژاد نیز روی دست آنها بودند.

به هر حال صفا هادی مصدومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای بازی فولاد نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس