Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کاظمی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره معیارهای انتخاب دانشجویان نمونه کشوری اظهار کرد: امسال برای نخستین بار نمایندگانی از دانشگاه آزاد اسلامی نیز در جشنواره دانشجویان نمونه کشوری حضور داشتند.

وی افزود: معیارها در چهار بخش آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و شئونات دانشجویی تقسیم‌بندی شده که برای ورود به چرخه رقابت باید حداقل امتیاز 50 در هریک از حوزه مذکور کسب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارائه مدرک قبولی آزمون زبان برای دانشجویان دکتری از موارد مهم به‌حساب می‌آید.

این دانشجوی نمونه کشور بیان کرد: در رویکرد جدید پژوهشی دانشگاه آزاد بسیاری از مشکلات پژوهشگران حل و فصل شده که همه این‌ها مرهون زحمات بیژن رنجبر قائم مقام و بابک نگاهداری معاون دانشگاه است. برای ایجاد انگیزه در نخبگان دانشگاه آزاد به‌کارگیری آنها در ساختارهای پژوهشی و آموزشی دانشگاه می‌تواند پاسخ مطلوبی برای زحمات آنها باشد.

کاظمی تبریزی تحریم‌های اقتصادی غرب را یکی از موانع کنونی پژوهشگران خواند و گفت: به‌کارگیری نخبگان دانشگاه منجربه استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی آنها در نظام دانشگاهی کشور می‌شود و آینده نخبگان را تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: اکنون بعضی از مواد لازمه آزمایشگاه‌ها، لوازم جانبی تجهیزات و دستگاه‌های آزمایشی است که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند و وارد کشور نمی‌شود که این شرایط موجب کندی روندهای پژوهشی می‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط کنونی از لحاظ تولید علم دارای جایگاه ممتازی در ایران و منطقه است که حمایت دانشگاه می‌تواند در راستای تولید کالا یا بهبود یک فرآیند، اثربخش باشد.

انتهای پیام/

358 / 167 دانشجوی نمونه کشوری علی کاظمی تبریزی چرخه آموزش و پژوهش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته کار و کارگر از نخبگان و فعالان جامعه کارگری استان سمنان طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده بزرگ کارگران استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم کارگران نخبه، کارگران نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه تولیدی کارگری نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: در این مراسم که با حضور استاندار سمنان برگزار شد ۱۴ کارگری که به مناسب جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های فرزندآوری صاحب اولاد شده و یا ازدواج کرده بودند نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

علی نورانی با بیان اینکه در این همایش تشکل‌های کار و کارگری نیز دخیل بودند، بیان کرد: همایش تقدیر از کارگران، کارفرمایان و فعالان حوزه کارگری امروز با حضور ۱۸۰ نفر از جامعه کار و کارگری استان برگزار شده است.

وی افزود: در این مراسم برخی دغدغه‌های کارگران از جمله بیمه، مسکن و… نیز مطرح شد.

کد خبر 6094588

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چین خاک سرخ مریخ را به زمین می‌آورد!
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد