Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

علی ملک پور در گفت وگو با خبرنگار آریا در شهرکرد اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» 14، 15 و 16 اسفندماه در مدارس، سطح شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پایگاه‌های جشن نیکوکاری 14 اسفندماه هم‌زمان با سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان اما خمینی(ره) در مدارس سراسر استان، 15 اسفندماه در سطح شهر، پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و 16 اسفندماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه یرپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان  چهارمحال وبختیاری هدف از برپایی پایگاه ها راترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری عنوان نمود وافزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد.

ملک پور با اشاره به ایجاد بستر مشارکت نیکوکاران از طریق شیوه‌های الکترونیکی ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌گیری کد #1*8877* و وارد کردن کد شهرستان، شماره حساب 880318558 و یا شماره کارت 6037997950030412 نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت واریز کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمک های مردمی نیکوکاری ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار بهار در این مراسم گفت: ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق با پیش بینی سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

آقای فیض اللهی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه، از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس