Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: مرکز غربالگری بیماری‌های واگیر به منظور پیشگیری از بیماری کرونا در تربت حیدریه راه اندازی شد.

به گزارش قدس آنلاین، الهام بهره‌مند معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این مرکز به منظور پیشگیری، کنترل و پاسخگویی به مردم درباره بیماری‌های واگیردار از جمله کرونا راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر برای تشخیص بیماری خود به این مرکز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه ویروس کرونا از طریق تماس مستقیم با قطره‌های تنفسی فرد آلوده و تماس با سطوح آلوده به ویروس منتقل می‌شود، ادامه داد: این ویروس می­‌تواند ساعت‌ها روی سطوح زنده بماند، اما با یک ضدعفونی ساده می‌توان آن را از بین برد، از این رو توصیه می‌شود افراد برای جلوگیری از ابتلا، از حضور در مکان‌های تجمعی خودداری کنند و روزانه به صورت مکرر دست‌های خود را با آب و صابون بشویند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبربت حیدریه گفت: افرادی که سرفه، گلو درد و لرز با تب یا بدون تب دارند، ضمن حفظ خونسردی به مراکز درمانی مراجعه کنند تا تحت مراقبت لازم قرار گیرند.


منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرکز غربالگری سرطان تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: انسان‌های بزرگ با مجاهدت و استقامتی که دارند موانع رشد و تکامل را برمی‌دارند و هیچ گاه این موانع آنها را متوقف نمی‌کند و در جهت اهداف بلند و ارزش‌های اسلامی قدم بر می‌دادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بر همین اساس شهید مطهری عمر خود را در مبارزه با انحرافات و رژیم طاغوت سپری کرد.

وی به ویژگی‌های شهید مطهری اشاره کرد و افزود: اخلاص شهید مطهری باعث ماندگاری این شهید عزیز شد و همه عمر خود را در راه خدا صرف و در کنار غیرت دینی در برابر جریانات انحرافی نیز حساس بود و به هر وسیله‌ای که می‌توانست در برابر انحرافات ایستادگی می‌کرد.

چهکندی نژاد تاکید کرد: امروز که دانشجویان و اساتید بیش از ۲۰۰ دانشگاه در اروپا و آمریکا علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی به پا خواستند، متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان که اهداف استبدادی و استکباری دارند در مقابل این خیزش ایستادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: امروز بر دست دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا و اروپا دستبند می‌زنند و افرادی که به دنبال آزادی بیان هستند مهر سکوت بر لبان خود دوختند.

وی از برگزاری ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و افزود: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و جایگاه‌های بسیج با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 6091306

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند