Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-حاجی میرزایی در یک پیام توئیتری نوشت: جریان آموزش را پیگیری می‌کنیم و نمی‌خواهیم در تقویم آموزشی تغییر ایجاد شود.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در یک پیام توئیتری نوشت:

مصمم هستیم با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی، عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ناشی از تعطیلی به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری ⁧ کرونا⁩ را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌خواهیم در ⁧ تقویم آموزشی⁩ تغییر ایجاد شود. جریان آموزش را به کمک معلمان و مدیران مدارس پیگیری می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: وزیر آموزش و پرورش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان