Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی و ساماندهی تولید و عرضه محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده صبح یکشنبه با حضور سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان، زکی زاده مدیر کل حوزه اقتصادی استانداری، قجر بیگی معاونت غذا و دارو و معاونین صمت با تولیدکنندگان محصولات بهداشتی استان در محل سالن جلسات سازمان صمت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین در این جلسه اظهار کرد: مواد اولیه تولید کنندگان محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده تأمین می‌شود.

وی از توزیع مواد ضدعفونی کننده به میزان ۹ تن در سطح بازار استان خبر داد و افزود: واحدهای تولید کننده باید با نظارت سازمان صمت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اقدام به توزیع کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: سامانه رسیدگی به شکایات ۱۲۴ از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۰ شب آماده پاسخگویی به شهروندان است.

کد خبر 4866647

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید نبیل تنظیم بازار انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد بارش باران قزوین شیراز بیرجند سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی در حاشیه افتتاح خط جامدات و مایعات شرکت داروسازی نوافارمد آریا گفت: امروز شاهد افتتاح کارخانه داروسازی و مکمل سازی ای  با بالاترین سطح استانداردها و تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید دارو و مکمل بودیم.

سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو حمایت از تولید در هر سطح را از اولویت‌های این سازمان برشمرد و افزود: در سازمان غذا و دارو خود را همواره مقید می دانیم که در کنار قانونگذاری در روند تولید، نقش تسهیلگری هم ایفا کنیم.

 رستمی با تاکید بر اینکه رویکرد این سازمان عمل به شعار سال در حوزه تولید است، عنوان کرد: افتتاح چنین کارخانه هایی و تولید فراورده های سلامت محور در آن یک گام به سوی تحقق شعار سال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود