Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@23:40:53 GMT

درهای حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از ساعت ۲۰ بسته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۵۲۸۲

درهای حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از ساعت ۲۰ بسته می‌شود

تین نیوز

با توجه به تصمیمات ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، درهای حرم مطهر نیم ساعت پیش از نماز صبح تا ساعت ۲۰ برای زایران باز و از هشت شب تا اذان صبح بسته می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، بنابر اطلاعیه صادره، در راستای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا درهای حرم مطهر از ساعت ۲۰ تا نیم ساعت پیش از نماز صبح بسته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش می افزاید: بدینوسیله ضمن تأکید بر رعایت نکات بهداشتی صادره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط آحاد مردم شریف و غیور ایران اسلامی به ویژه زائرین و مجاورین این بارگاه ملکوتی، توصیه می شود زائرین محترم جهت تشرف به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)  و زیارت، حتی الامکان مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و خواهران محترمه نیز حتما از چادر شخصی استفاده کنند.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با بحران آستان مقدس، بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زائرین ارجمند و مردم عزیز، آیین مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس تا اطلاع ثانوی تعلیق و به زمان مناسب دیگری موکول ‌شده است.

این آستان پیشتر اعلام کرده بود، در راستای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از شیوع ویورس کرونا در های حرم از ساعت ۲۲ تا پیش از نماز صبح جمعه بسته خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا در ایران اقدامات مقابله با کرونا کرونا در تهران حضرت عبدالعظیم آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

دَخَلتُ على أبی الحسَنِ العَسکرِیِّ علیه ‏السلام فقالَ: «أینَ کُنتَ؟ فَقُلتُ: زُرْتُ الحُسینَ علیه ‏السلام، قالَ: أما إنّکَ لو زُرْتَ قَبرَ عبدِ العظیمِ عِندَکُم لَکُنتَ کَمَن زارَ الحُسینَ بنَ عَلِیٍّ علیهماالسلام؛» «راوی: یکى از اهالى رى گفت: خدمت امام هادى علیه ‏السلام مشرّف شدم. حضرت پرسید: کجا بودى؟ عرض کردم: به زیارت حسین علیه ‏السلام رفته بودم. حضرت فرمود: بدان که اگر قبر عبدالعظیم در شهر خودتان را زیارت کنى، همچون کسى باشى که حسین بن على علیهماالسلام را زیارت کرده باشد.»

منبع: ثواب الأعمال: ج ۱، ص ۱۲۴

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • فیلم/ حال و هوای شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) در حرم آن حضرت
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)