Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر دفاع آلمان در مصاحبه‌ای گفت، اتحادیه اروپا و ایالات متحده باید فشار بر ولادیمیر پوتین و بشار اسد را افزایش دهند تا بتوان به جنگ در سوریه خاتمه داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آنگریت کرامپ-کارن‌باوئر، وزیر دفاع آلمان شنبه در مصاحبه با روزنامه فرانکفورتر آلگماینه تسایتونگ گفت: اتحادیه اروپا و آمریکا باید فشار بر بشار اسد و ولادیمیر پوتین را افزایش دهند تا راه برای مذاکرات سیاسی با هدف پایان دادن به این جنگ وحشتناک در سوریه هموار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سیاستمدار آلمانی افزود، وضعیت انسانی فاجعه‌بار در این کشور خاورمیانه بر همگان تاثیر می‌گذارد.
اظهارات وزیر دفاع محافظه‌کار آلمان در شرایطی مطرح می‌شود که وضعیت در استان ادلب، واقع در شمال غرب سوریه تنش‌آلود شده است. تنش‌های این منطقه خصوصا روز پنج‌شنبه پس از آن افزایش یافت که تروریست‌های هیات تحریر الشام (جبهه النصرة سابق) حمله گسترده‌ای را علیه مواضع نیروهای دولت سوریه انجام داد که منجر به کشته شدن بیش از 30 نظامی ترکیه هم شد. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که نیروهای ترکیه نباید در کنار شبه‌نظامیان فعالیت می‌کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفاع آلمان خواستار اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می (ماه آتی میلادی) دولت فلسطینی را به رسمیت می‌ شناسند.

خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرد: انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

به گزارش العربیه، در ماه مارس، اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که به طور مشترک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تلاش خواهند کرد. این در حالیست که اشغالگران قدس مخالفت صریح خود را با با این اقدام اعلام کردند.

از سوی دیگر، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا پیشتر گفته بود که انتظار دارد مادرید تا ماه جولای به رسمیت شناختن فلسطینیان را اعمال کرده و معتقد است به زودی یک «توده بحرانی» در اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت که چندین عضو را برای اتخاذ موضع مشابه تحت فشار نیز قرار دهد.

کد خبر 6092324

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی