Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۵ اسفندماه زمانی است که پیش از این توسط کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال برای آغاز مرحله پلی آف لیگ برتر مصوب کرد. این کمیته هفته گذشته ضمن لغو دیدارهای معوقه مرحله برگشت مقدماتی و لحاظ کردن نتایج دیدارهای دور رفت برای آنها بر برگزاری دیدارهای پلی آف در این تاریخ تاکید کرد.

این مسئله اما انتقادات برخی اهالی بسکتبال را موجب شد به خصوص که طی روزهای گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت ورزشکاران، اجرای بسیاری از برنامه ها و از جمله مسابقات باشگاهی در بسیاری رشته ها لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا فدراسیون بسکتبال هم تصمیم گرفت در نشستی با حضور نماینده تیم های حاضر در پلی آف، در مورد این مرحله از مسابقات و در کل چگونگی پیگیری دیدارهای لیگ برتر تصمیم گیری کند.

این نشست ساعت ۱۱ فردا دوشنبه در محل فدراسیون بسکتبال برگزار می شود. شهرداری گرگان، پتروشیمی بندرامام، شیمیدر قم، نفت آبادان، مهرام تهران، آویژه صنعت مشهد، شهرداری بندرعباس و اکسون تهران تیم هایی هستند که نمایندگان آنها در این نشست حضور خواهند داشت.

مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: فدراسیون بسکتبال در مورد لیگ و چگونگی پیگیری آن برنامه هایی داشت اما شرایط به گونه ای است که صلاح دیدیم با نظر جمعی در مورد آن تصمیم گیری کنیم. به همین دلیل اقدام به برگزاری این نشست کردیم.

وی ادامه داد: برخی از تیم ها متقاضی لغو کلی مسابقات هستند اما برخی از تیم ها هم به خاطر سرمایه گذاری که برای حضور در لیگ داشتند، خیلی موافق این مسئله نیستند در عین حال هم نگران سلامت ورزشکاران و مربیان شان هستند.

دبیر فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: در هر صورت هر تصمیمی که در نشست فردا اتخاذ شود، ملاک عمل خواهد بود. اگر جمع بندی مبنی بر  لغو مسابقات باشد که اجرا می شود اگر هم غیر از این باشد که در مورد چگونگی ادامه آن باید برنامه ریزی کرد.

کد خبر 4866604 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی فدراسیون کشتی قهرمانی آسیا لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فدراسیون بسکتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از متقاضیان ریاست در فدراسیون شطرنج در حالی طی روزهای ۱۵ تا ۲۹ فروردین انجام شد که در مجموع ۱۵ نفر نسبت آمادگی خود را برای تصدی این پست اعلام کردند اما در نهایت پرونده ۱۳ کاندیدا برای بررسی صلاحیت مدیریتی در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت.

فاطمه ابوالقاسمی، مجتبی ارشدی، احمد علی بابایی، مهرداد پهلوان زاده، کمال جوانمرد، علیرضا خسروی، شهریار رحمانی اصل، وحیده صوابیه، حمزه علی پور، حمید گودرزی، محمدرضا محمدی بهابادی، مسعود ناموری آذر و امیرعرفان هاشمی ۱۳ نفری هستند که در پروسه انتخابات فدراسیون شطرنج برای تصدی این فدراسیون قرار گرفته اند.

به گفته کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون، بررسی اولیه پرونده این کاندیداها در کمیسیون تطبیق انجام شده است و حداکثر در دهه سوم تیر، انتخابات فدراسیون برگزار می شود.

وی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد روندی که تا به امروز در مورد انتخابات فدراسیون شطرنج طی شده است، توضیح داد و گفت: در مجموع و طی مدت زمانی که برای نام نویسی از کاندیداها تعیین شده بود، ۱۵ نفر برای ورود به انتخابات به عنوان کاندیدای ریاست ثبت نام کردند اما در نهایت دو نفر از متقاضیان مدارک خود را پس گرفتند و اینگونه انصراف شان را اعلام کردند.

دستگردی ادامه داد: بدین ترتیب پرونده ۱۳ کاندیدا بررسی تکمیل و در اختیار وزات ورزش قرار گرفت تا در کمیسیون تطبیق بررسی تکمیلی روی آنها به منظور تایید صلاحیت مدیریتی انجام شود.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج با بیان اینکه کمیسیون تطبیق به منظور بررسی پرونده کاندیداهای ریاست این فدراسیون برگزار شده است، تصریح کرد: چند نفر از کاندیداها نقصی مدارک داشتند که به موضوع به آنها اعلام شد تا اقدام لازم را برای تکمیل مدارک موردنیاز انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیسیون تجدیدنظر برای رسیدگی به پرونده این کاندیداها خاطرنشان کرد: طی هفته جاری و نهایت هفته آینده کمیسیون تجدید نظر برگزار می شود و بعد از آن وضعیت کاندیداها برای اعلام به مراجع ذی صلاح و گرفتن تاییدیه صلاحیت نهایی مشخص می شود.

سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج با بیان اینکه اواخر تیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار می شود، گفت: تاکید وزیر ورزش برگزاری انتخابات در کوتاه ترین فاصله زمانی است. معاون وزیر (اسبقیان) هم پیگیر سروسامان دادن به فدراسیون هایی است که با سرپرست اداره می شوند و اینکه تا نیمه سال انتخابات شان برگزار شود. بنابراین اگر مشکل خاصی پیش نیاید و نتیجه تایید صلاحیت ها هم به موقع اعلام شود، دهه سوم تیر انتخابات را با هماهنگی وزارت ورزش برگزار می کنیم.

کد خبر 6097267 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود