Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:50:18 GMT

همه پروازهای فرودگاه گیلان لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۵۸۰۶

همه پروازهای فرودگاه گیلان لغو شد

غلامرضا کریم آقایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروازهای لغو شده به مقاصد کیش، اصفهان، مشهد و تهران است که از سوی  شرکت های هواپیمایی با ارسال نامه ای بدون ذکر دلیل لغو اعلام شده است.
با توجه به بروز بیماری کرونا در کشور و استان شایعه تعطیلی لغو پرواز های چند روز اخیر برای پیشگیری و گسترش ویروس یاد شده قوت می یابد اما مدیرکل فرودگاه گیلان تاکید کرد: هیچ دلیلی برای لغو پرواز های یادشده از سوی شرکت هایی هواپیمایی ذکر نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایط فارغ از بحران تعداد ۱۰۲ سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد،کیش،تبریز،شیراز، اصفهان، بندرعباس، عسلویه و اهواز انجام می شود.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال ۱۳۴۷ خورشیدی باز می‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در شهر رشت بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران  و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید. فرودگاه رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و مساحت کل آن به ۲۲۰ هکتار می رسد؛ ارتفاع آن ۴۰ پا پایین تر از آب های آزاد است. 
 

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ویروس کرونا پرواز گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ویروس کرونا پرواز گیلان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ویروس کرونا پرواز گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پروازهای ورودی و خروجی  فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

دیگر خبرها

  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس