Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری ثابت گفت: فعالیت های شبکه جوانان رضوی ملایر دو سال است که به صورت رسمی در حوزه های مختلف در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر ،عشق و محبت به امام خوبیها ، امام  مهربانی ثامن الحجج حضرت امام  رضا(ع) حد و مرز نمی‌شناسد. خان کرم و گسترده امام هشتم همواره برای همه دلدادگان کوی دوست باز است و آستان قدسیش همواره  در عرصه های مختلف  یاری کننده مراجعان وزائران این حرم قدسی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آستان مقدس قدس رضوی سالهاست که در برنامه های مختلف  و خدمت رسانی به بخش های  ویژه و خدمت رسانی پیشتاز بوده است . 


با این وجود موسسات مختلفی نیز زیر مجموعه آستان قدس رضوی بوده که در سراسر کشور برنامه ها و خدمات ارزنده ای را در بخش های مختلف به مردم ارائه می کنند.  شبکه جوانان رضوی ملایر نیز یکی از زیر مجموعه های آستان  قدس رضوی است این شبکه در استانهای مختلف کشور فعالیت دارد و  تعدادی از استانها در شهرستان‌های آن استان نیز  نمایندگی این شبکه فعال است.


«حسام الدین حیدری »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: شبکه جوانان رضوی به عنوان زیر مجموعه موسسه جوانان آستان قدس رضوی است  و تشکیل و تدوین راه آن از زمان  آیت الله رئیسی بود و به شکل رسمی در ملایر از سال ۹۷ فعالیت خود را شروع کرد.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی ملایر با بیان اینکه فعالیت های این شبکه به صورت غیررسمی با عنوان« زیر سایه خورشید » از سال ۹۰ بوده است گفت:در آن موقع فعالیت ها فقط برگزاری برنامه های جشن های زیر سایه خورشید و همچنین  استقبال از پرچم خدام امام رضا(ع) بود ولی امروز از نظر چارت رسمی فعالیت های آن از سال گذشته شروع شده است و به صورت گسترده در بخش‌های مختلف ادامه دارد.
 

برنامه های فرهنگی و مذهبی در ملایر

وی با بیان اینکه اولین برنامه شبکه جوانان رضوی ملایر به صورت رسمی در سال ۹۷ در گلزار شهدا برگزار شد گفت: در آن برنامه دو بار ختم قرآن انجام شد.
حیدری ثابت یکی از مهمترین برنامه های انجام شده از سال گذشته تاکنون را در این شبکه  استقبال از پرچم امام رضا و خدام امام رضا دانست و افزود: در آن برنامه نیز ۱۰ عنوان برنامه برای خدام و استقبال از پرچم  در یک روز داشتیم .مسوول شبکه جوانان رضوی ملایر با اشاره به فعالیت های این شبکه در حوزه های فرهنگی و مذهبی تصریح کرد:  برگزاری همایش مدافعان حرم و  با مهیمانی پیکر مطهر یک شهید گمنام در برنامه امسال این همایش  از دیگر برنامه های انجام شده در سال جاری در ملایر توسط این شبکه بوده است.


وی با اشاره به برنامه های جهادی  شبکه جوانان رضوی ملایر تصریح کرد: کمک ده میلیون تومانی کالا و مواد غذایی برای سیل زدگان استان لرستان هم‌چنین اعزام گروه جهادی طلاب به منطقه پل دختر از دیگر برنامه های ما در سال جاری بوده است.
وی با بیان اینکه همه برنامه‌های ما از نذورات و کمک‌های مردمی گفت : این شبکه زیر مجموعه آستان قدس رضوی  است اما  کمکی را ما از آستان دریافت نمی‌کنیم  و همه کمک ها  نذورات و مردمی است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های ما به خوبی در حال انجام است گفت یکی از مهمترین برنامه های ما در سال جاری برگزاری ایستگاه های صلواتی و همچنین افطاری ساده به  تعداد یک هزار نفر ، برگزاری برنامه ها در  مناسبت ها از جمله عید غدیر و .....بوده است.


 وی با اشاره به اینکه اعضای  مجموعه از دانش آموزان و  جوانان و خادمیاران رضوی هستند و همکاری دارند تصریح کرد: فعالیت های ما در سراسرشهرستان است و جای خاصی نداریم. 

اهدای بسته های امام  رضایی


 وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ما  روز گذشته تقدیر از پرستاران بیمارستان مهر ملایر بود که در این طرح که به صورت یک طرح ابتکاری بود بسته های امام رضایی به پرستاران ملایری اهدا شد.

حیدری ثابت گفت: در ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری در تقدیر خود از کادر درمان و پرستاران کشور، شبکه جوانان رضوی ملایر نیز به پاس خدمات و زحمات کادر درمانی بیمارستان مهر شهرستان ملایر در روزهای اخیر برای مقابله با بیماری کرونا با اهدای بسته های امام رضایی از آنان تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه بیمارستان مهر ملایر به عنوان بیمارستان معین برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ملایر انتخاب شده و کادر پرستاری و درمانی این مرکز شبانه روزی و به صورت آوماده باش در این مرکز برای مقابله با این بیماری فعالیت دارند افزود:در راستای تقدیر از زحمات و خدمات  این  بسته ها که شامل سه غنچه شاخه گل خشک محمدی متبرک،یک جلد   زیات عاشورا و   دعای توسل،  یک عدد صلوات شمار  ویک بسته نمک متبرک به پرستاران  و کادر درمان اهدا شد .

وی گفت: پرستاران و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان ها این روزها جان خود را در دست گرفته و مشغول مقابله با بیماری کرونا هستند و حرکت ما به منظور عرض خدا قوت به آنها بود.

مسوول شبکه جوانان رضوی ملایر به اهدای ۸۰ بسته امام رضایی در میان پرستاران و کادر درمانی بیمارستان مهر اشاره کرد و افرود: این اقدام حرکت کوچکی در مقابل عظمت کار این افراد است و امید است که هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این بیماری در کشورمان باشیم.  وی با اشاره به اینکه شبکه جوانان رضوی ملایر آمادگی دارد تا برای توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک وارد عمل شود گفت : امیدواریم با کمک خیرین و نیکوکاران ما نیز بتوانیم گامی برای رفع مشکل مردم و ریشه کنی این بیماری در کشور داشته باشیم.
 

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ملایر شبکه جوانان رضوی حیدری بیمارستان مهر برنامه های ما بسته های امام زیر مجموعه فعالیت ها برنامه ها آستان قدس امام رضا قدس رضوی بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در دیدار اعضای بنیاد ملی رضوی بوشهر، اظهار داشت: ظرفیت‌های زیادی در اسلام وجود دارد که بسیاری از آنها شناخته شده و برخی نیز ناشناخته مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر نهایت استفاده از ظرفیت‌های شناخته شده، افزود: یکی از ظرفیت‌های فوق‌العاده و منحصر به فرد، فرهنگ رضوی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: فرهنگ رضوی از دیرباز در ایران نهادینه شده است اما ابعاد بسیار زیادی از آن کشف و استفاده نشده است.

وی عنوان کرد: با رویکردی که در یکی دو دهه اخیر در آستان قدس به‌عنوان خورشید منظومه فرهنگی ایران ایجاد شده، استفاده زیادی می‌شود انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اینکه یکی از ظرفیت‌ها مردم نهاد کردن فرهنگ رضوی است، خاطرنشان کرد: طراحی و برنامه‌ریزی و کشف ظرفیت‌ها نیازمند نخبگان است اما پای کار بودن با مردم است، وقتی مردم پای صحنه باشند قرابت مردم با بارگاه مقدس دوسویه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثامن‌الحجج (ع) در تبدیل تهدید به فرصت بزرگترین خدمت را به اسلام کرد، افزود: ایشان با مناظراتی که انجام داد، فرهنگ شیعه را جهانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اعلام اینکه جهان اکنون در حال تولید فرصت است، ابراز کرد: ما هم باید تهدیدهای فرهنگی دشمن را به فرصت تبدیل کنیم و از فرصت‌هایی که داریم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ رضوی محدود به ایران نیست بلکه در سراسر جهان گسترش یافته است، گفت: آسیب‌های فرهنگی کشور و عوامل آن را بشناسیم و ببینیم چگونه می‌توانیم آنها را خنثی کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: فرصت سوزی ما در عرصه منظومه فرهنگی خیلی زیاد است و ضررهای آن را مرتب می‌بینیم.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی باید مردم نهاد باشد، ادامه داد: نهادهای فرهنگی ما بودجه‌هایشان صرف حقوق و امورات جاری می‌شود و برای کار فرهنگی بودجه‌ای ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بنیاد امام رضا (ع) متنوع‌ترین نهاد فرهنگی ایران است، ابراز کرد: باید هدف گذاری مردمی و بررسی شود که با این حجم برنامه‌هایی که بنیاد امام رضا (ع) اجرا می‌کند، تأثیرگذاری این برنامه‌ها در عرصه جذب چقدر است.

وی افزود: باید روی اهدافی که داریم دقت و آسیب‌شناسی کنیم که چقدر تأثیر داشته است و آیا مردم اخلاق و سیاست و تقوای رضوی پیدا کرده‌اند.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: بوشهر استان امام رضا (ع) است و اگر بنیاد امام رضا (ع) برنامه‌ای داشته باشد ما همیشه آماده هستیم.

کد خبر 6089689

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن