Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:37:37 GMT

زیرساخت‌های شهریار متناسب با جمعیت آن نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۶۰۰۲

زیرساخت‌های شهریار متناسب با جمعیت آن نیست

انوشیروان محسنی بندپی شامگاه شنبه در برنامه اینجا تهرانه افزود: جمعیت این شهرستان با توجه به ویژگی‌ها و برخورداری از استعدادها از سال ٨٥ به بعد افزایش یافت بطوری که از سرشماری سال ١٣٧٥ تا سال ١٣٨٥ حدود هفت درصد و از سال ٩٠ تا ٩٥ نیز حدود ۴.۷ درصد بر جمعیت آن افزوده شد.

وی ادامه داد: براساس سرشماری سال ٩٥ جمعیت شهرستان شهریار ٧٤٤ هزار و ٤١٠ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی وجود دانشگاه های آموزش عالی، زمین های مستعد و پرحاصل، شرایط اقلیمی مناسب و ارزان تر بودن زمین در این شهرستان به نسبت شهر تهران را از جمله عوامل افزایش جمعیت در این شهرستان برشمرد.

وی تاکید کرد: در کنار تمام ظرفیت های موجود و جمعیت فعال، پرکار و تنوع اقلیمی، این شهرستان با چالش هایی نیز مواجه است.

استاندار تهران گفت: در زمینه خدماتی، آموزشی، بهداشتی و درمانی شاهد یک اختلاف معنادار در این شهرستان هستیم.

محسنی بندپی تصریح کرد: افق هایی برای پیشرفت، توسعه یافتگی و رفع چالش های شهرستان شهریار در زمینه حمل و نقل و مترو در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات در زمینه احداث مترو انجام و مقرر شده است در فاز اجرا شهرداران در منطقه غرب استان نسبت به آزادسازی مسیر و مسئولان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نسبت به ریل گذاری اقدام کنند.

این مسئول اضافه کرد: بیمارستان ٣٢٠ تخته شهرستان که  عملیات اجرایی آن از سال های قبل آغاز شده بود طی ۲ سال گذشته پیشرفت فیزیکی آن به ۷۵ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت کلاس های آموزشی شهرستان شهریار ٣٢ نفر در هر کلاس و بالاتر از حد استاندارد است، گفت: مقرر شده با استفاده از کمک، خیران، تهاتر، منابع دولتی،  وزارت آموزش و پرورش آموزش و سازمان نوسازی استان چند مدرسه در این شهرستان ساخته شود.

محسنی بندپی تاکید کرد: مطالعات ورزشگاه پنج هزار نفره برای شهرستان شهریار نیز انجام شده است و از سال آینده فاز عملیاتی آن آغاز می شود.

برچسب‌ها انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران شهرستان شهریار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران شهرستان شهریار انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران شهرستان شهریار شهرستان شهریار محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر