Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@21:42:09 GMT

نرخ بلیط مترو اصفهان در سال آینده ۱,۲۰۰ تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۹۶۰۷۱

نرخ بلیط مترو اصفهان در سال آینده ۱,۲۰۰ تومان شد

نرخ بلیط متروی اصفهان در سال ۹۹ با توجه به مصوبه شورای شهر اصفهان با ۲۰ درصد افزایش به ۱,۲۰۰ تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه افزایش قیمت بلیط قطار شهری در سال ۹۹ به مبلغ ۱,۳۰۰ تومان در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اصفهان با مبلغ ۱,۲۰۰ تومان برای نرخ بلیط در سال ۹۹ موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه اعضای شورای شهر خواستار اجرای طرح‌های منزلت برای افراد خاص شدند.

همچنین این کمیسیون پیشنهاد داد تا در نیمه دوم سال ۹۹ زمینه چند نرخی کردن قیمت بلیط بر مبنای پیمایش مسیر فراهم شود.

اما کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با همان مبلغ ۱,۳۰۰ تومان را تأیید کرد و پیشنهاد داد زیرساخت‌های لازم برای مکانیزه کردن فروش بلیط به صورتی که هر مسافر به تناسب تعداد ایستگاه‌هایی که استفاده می‌کند بهای بلیط را بپردازد و لایحه این طرح نیز به شورای شهر ارسال شود.

در نهایت نظر کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در خصوص این لایحه به رأی گذاشته شد که به تصویب رسید.

کد خبر 412937

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو اصفهان افزايش قيمت نرخ بلیط مصوبه شورا شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر اصفهان سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان به‌دنبال تحقق چهار مسئله شهری از جمله فاز نخست خط دو متروی اصفهان، افتتاح بخشی از رینگ چهارم و پیشگیری از تولید آلاینده‌های هوا هستیم تا بتوانیم به معنای واقعی شعار « اصفهان من، شهر زندگی» را محقق کنیم.

احمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: در حال حاضر اولویت نخست من در شورا توجه به مسائل مدیریت شهری و تلاش برای رفع مشکلات زیست‌محیطی شهر است.

وی با بیان اینکه به عنوان منتخبان مردم در شورا و خادمان آن‌ها در مدیریت شهری باید پاسخگوی مشکلات شهروندان باشیم، افزود: بی‌شک جاری بودن آب در زاینده‌رود تأثیر بسزایی در طراوت هوای شهر اصفهان دارد، بنابراین از هیچ تلاشی برای جریان دائمی آب در این رود فروگذار نیستیم.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان به‌دنبال تحقق چهار مسئله شهری از جمله فاز نخست خط دو متروی اصفهان، افتتاح بخشی از رینگ چهارم و پیشگیری از تولید آلاینده‌های هوا هستیم تا بتوانیم به معنای واقعی شعار «اصفهان من، شهر زندگی» را محقق کنیم.

شریعتی گفت: با توجه فرصت باقی مانده از زمان فعالیت مدیریت شهری ششم، دغدغه ما جمع‌بندی پروژه‌های شاخص در شهر اصفهان است که باید روند تکمیل آن‌ها تسریع شود؛ اولین موضوع در مورد اتمام فاز نخست خط دو متروی اصفهان است تا هرچه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: توجه به مسائل زیست‌محیطی از جمله حفظ نگهداری فضای سبز شهر اصفهان، همچنین پیشگیری از تولید آلاینده‌های هوا از دیگر اولویت‌های من در شورای اسلامی شهر است.

کد خبر 747942

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند