Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علی میرزایی کارگردان «پالتو شتری» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم،گفت: با توجه به مسائلی که پیش آمد،این فیلم سال ۹۹ اکران می‌شود، اما به خاطر قولی که از جشنواره فیلم فجر داده بودند انتظار داشتیم در اولویت اکران قرار بگیرد نه اینکه به تعویق هم بیفتد چرا که این موضوع می‌تواند برای اعتبار جشنواره خطرناک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر - او افزود: امسال نیز با توجه به کمدی بودن فیلم و وعده‌های عقب افتاده از سال گذشته، باز هم اکران نوروز را به ما ندادند و کماکان باید منتظر تصمیم‌ مسئولان امر بمانیم. فقط می‌توانیم امیدوار باشیم برای سال جدید زمان اکران مناسبی شامل حال ما شود.

این کارگردان ادامه داد: همیشه به برگزاری جشنواره که نزدیک می‌شوند به دنبال اعتبارسازی برای آن هستند و از فیلم‌ها برای حضور و نمایش دعوت می‌کنند ما فیلمسازان نیز طبق قول‌هایی که داده می‌شود و اتفاقاتی که در طول سال می‌افتد فیلم می‌سازیم که اگر قرار باشد حضور در جشنواره امتیازی برای اکران من نباشد فیلم را دربسته نگه می‌دارم و زمان اکران عمومی رونمایی می‌کنم.

این کارگردان ادامه داد: اگر اولویت‌های اکران بر اساس وعده‌های مسئولان جشنواره پیش برود اتفاق خوبی خواهد بود، اما متاسفانه اولویت‌های اکران خارج از سازمان سینمایی انجام می‌شود.

او افزود: از این به بعد برای حضور در جشنواره فیلم فجر مردد خواهم بود مگر اینکه با پول دولتی فیلمم را بسازم، چون واقعا حضور در جشنواره برای بخش خصوصی ریسک بالایی می‌طلبد.

مهدی علی میرزایی بیان کرد: اگر تا الان سکوت کردم به خاطر سیاسی شدن فضای جشنواره امسال بود و نمی‌خواستم در آن فضای ملتهب و حاشیه دار حضور داشته باشم، اما الان در فضایی آرام ترجیح می‌دهم بیان کنم و امیدوارم خروجی داشته باشد.

فیلم سینمایی « پالتو شتری » با بازیگرانی مانند سام درخشانی ، بهاره کیان افشار، بانیپال شومون، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان، رضا شیخ انصاری در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وضعیت اکران جشنواره فیلم فجر پالتو شتری سام درخشانی سینمای ایران اکران فیلم ها پالتو شتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران فردا و در دیدار فینال رقابت های جام ملت های آسیا، به مصاف تایلند می رود. درخشانی بازیکن تیم ملی می گوید که عملکرد تیم ها نشان داد فاصله کشورها کم شده است.

محمدحسین درخشانی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام ملت های آسیا با تایلند، گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. این مسئولیت و وظیفه ما بود. خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی ایران گفت: فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است. امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

درخشانی در پایان گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک