Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران در رابطه با اینکه مردم از کجا می‌توانند ماسک و مواد بهداشتی تهیه کنند، گفت: از دیروز توزیع این اقلام در داروخانه‌ها شروع شده است و فکر می‌کنم ظرف امروز و فردا توزیع‌ها به صورت عادی بر می‌گردد.

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ادامه نظارت‌های سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار ماسک، دستکش و کالاهای بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: نظارت و گشت‌های ما همچنان ادامه دارد و به دنبال کشفیات قبلی‌مان که رقم قابل توجهی ماسک و دستکش و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بود، دیشب هم همکاران ما بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده بودند به انباری مراجعه کردند که قریب به یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک در آنجا شناسایی و کشف شد که به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می‌شود تا بین بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و داروخانه‌ها توزیع کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران در رابطه با اینکه مردم از کجا می توانند ماسک و مواد بهداشتی تهیه کنند،  گفت: از دیروز توزیع این اقلام در داروخانه‌ها شروع شده است و فکر می‌کنم ظرف امروز و فردا توزیع‌ها به صورت عادی بر می‌گردد و کمبودی نخواهد بود، چون روز گذشته خودم نیز نظارت کردم و مشاهده شد که در خیلی جاها در حال توزیع است.

اسفنانی در مورد قیمتی که قرار است ماسک در داروخانه‌ها توزیع شود، تصریح کرد: همان قیمت واقعی آن است که ماسک ساده به قیمت ۴۰۰ تومان و قیمت ماسک فیلتردار n۹۵ بین ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان می‌باشد.

اسفنانی در پایان گفت: نظارت‌ها و گشت‌های سازمان تعزیرات کماکان ادامه دارد و هر جایی که مجددا مشاهده کنیم تخلفی صورت گرفته حتماً ورود می‌کنیم. همچنین مردم می‌توانند تخلفاتی را که مشاهده می‌کنند به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعزيرات حكومتي کروناویروس داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۹۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان